me buik borrelt ervan! heb zin in een lekkere dikke bigtasty! dat pendelen is echt verslavend! ik ga het vanavond met een vriend doen zijn opa deed het altijd bij de vogeltjes om te kijken of het een vrouwtje of een mannetje was haha als iemand voor mij wilt pendelen hoor ik het graag!
ja even een beetje pbtjes sturen enz en wat rondkijken op het internet pendelen kost wat ze zeggen best energie
Ik begin helemaal trek te krijgen! Er ligt eigenlijk bloemkool klaar, maar heb best trek in een pizza. Wat gaan jullie eten? Knuf
Grr de mac moet nog ff wachten... ben er lang gereden en er staat een rij van zo'n 700 meter lang... rijd vanavond wat later wel terug... grr en heb er nu zo'n zin in...
He aan het Sonja Bakkeren? Ik heb het 5 weken volgehouden toen moest ik stoppen van manlief. Werd erg duizelig elke keer. Maar de omelet is erg lekker! Knuf
Sonja is ook niet goed als je een zwangerschaps wens hebt je krijgt te weinig binnen Op afraden van mn gyn want ik dacht nou mk gehad dus ook maar weer ff sonjaren maar dat zit er niet in dus
Het is voor mij alweer een half jaar geleden, dus heb ik hier geen last mee van. De recepten die in het boekje staan maak ik af en toe nog wel. Gezond eten en wat aan lichaamsbeweging doen kunnen we zelf ook toch? We hebben daar geen boekje bij nodig. Heb er wel baat bij gehad om meer variatie in het ete nte brengen. Knuf
Idd ik doe het ong zoals het boekje neem alleen een snee brood extra en af en toe een lekkere vette hap jammie hoor
haha wie weet later op de avond... heb er nog steeds zin in dus denk dat het straks nog wel een ritje word naar de mac hihihi