Nee, denk dat nederlanders dat beter kunnen he...kleppen haha, we zitten redelijk gelijk qua cyclus, al doe ik deze maand nog even niet mee, ik ben in maart actief van de partij... groetjes
Dit wordt mijn eerste actieve maand. Mijn gyn had ons het advies gegeven eerst te wachten (anders kon het wel eens heel duur worden met al de zwangerschaptesten) dus deze maand na een cyclus van 29 dagen klussen voor het echie
1 maart: relin & marieke21 & Annabuik& dani86 & sara1976 2 maart: bibu & Chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie 3 maart: hummel & johanna79 & Pebbles & julie123 4 maart: Sann & Yvetje1982 & gerda1975 6 maart: franklin 7 maart: morgaantje & leeuwin 9 maart: micha & salapio 12 maart: Appie 14 maart: mini23 15 maart: visjes 16 maart: schaapje82 Heb mezelf ook maar op het lijstje gezet ... Ben deze maand ook begonnen met temperaturen in de hoop een beetje zicht te krijgen op mijn vreemde cyclus ... Ben in sept al gestopt met pil, pas in nov soort van ongi geworden en vervolgens 2 lange cycli ... Is wel bekend verschijnsel bij mij: al eerder (2x) gestopt met de pil (niet om zwanger te worden) en beide keren duurde het ongeveer een half jaar voordat ik ongesteld werd ...
Heej Salapio, Welkom en succes! Officieel hoor ik hier nog niet echt thuis, want ben nog steeds niet ongesteld, het blijft bij een klein beetje bruine afscheiding (nu 9 dagen overtijd). Hopelijk zet het deze week door..
Ik sluit me voor de helft aan. Ik ben al 3 jaar van de pil, maar mijn lichaam is nogal gevoelig, want ik ben in mijn leven in het totaal 3 keer met de pil gestopt en elke keer duurde het 9 maanden voordat ik weer ongesteld werd! Daarmee verbreek ik, denk ik, alle records. Mijn cyclus was regelmatig 28 dagen, maar toen we begonnen met klussen werd ie opeens 34 dagen en toen naar 4 rondes werd mijn cyclus opeens 30 dagen en de laatste 2 cyclussen zitten op 28 dagen. Mijn NOD dag verwacht ik op 2 maart en hopelijk raak ik volgende week zwanger. We gaan er in ieder geval weer voor en om mij een beetje te helpen met mijn eisprong, heb ik maar weer van die ovulatietesten gekocht, want er is bij mij geen peil op te trekken. Succes iedereen!
1 maart: relin & marieke21 & Annabuik& dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart: bibu & Chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie 3 maart: hummel & johanna79 & Pebbles & julie123 4 maart: Sann & Yvetje1982 & gerda1975 6 maart: franklin 7 maart: morgaantje & leeuwin & angelina1979 9 maart: micha & salapio 12 maart: Appie 14 maart: mini23 15 maart: visjes 16 maart: schaapje82 Heb mezelf er ook maar ff tussen gezet en jou ook angelina 1979
hallo! ook ik kom naar maart! heb een super lange cyclus. de banner kon het zelfs niet aan dus die staat 2 dagen te vroeg. baal dr best een beetje van maar we gaan ons best weer doen! succes allemaal!
@Hupse, volgens mij als je op mijn banner klikt kan je wel een langere cyclus kiezen maar weet het niet zeker.