jah bah en ik wil dat helemaal niet... waarom is dat onderbewuste toch veel sterker dan je wil! Achja ik neem alles maar voor lief... vorige keer begonnen die steekjes precies op de dag van de eisprong (ben toen uitgegaan van 28 dagen) komt me eitje misschien wel eerder... wie weet?
Ik wil er eigenlijk ook niet zo heel erg mee bezig zijn maar het lijkt wel een verslaving. Gelukkig is het verhuizen een beetje een afleiding maar ik merk wel al dat als het deze ronde niet raak zou zijn dat ik dat toch wel heel jammer zou vinden. Terwijl ik me voor genomen had me de eerste 6 maanden niet druk te maken.
Hier is het aardig rustig Maar jij hoort toch ook bij de Pink ladies Joma! Jij moet namelijk ook gewoon mee met het roze vliegtuig
ja echt wel... iedereen carnaval aan het vieren!? Ikke niet heb ik vannochtend al gedaan... ben helemaal geen carnavals mens!
Ik heb via Google gezocht op: * Pink Lady en * Pink Ladies Dan kom je diverse plaatjes tegen. De mijne was een Pink Lady jas, deze heb ik iets uitgesneden en het formaat gewijzigd van 80x80.