volgens mij heb ik afgelopen vrijdag mijn eisprong gevoeld! had een steekje in mijn buik aan de linkerkant! vandaag heb ik kleine buikkrampjes ook aan de linkerkant meer richting het midden van mijn buik, heeft iemand enig idee wat dit (niet) kan zijn? wanneer vindt de innesteling plaats? liefs en weer sorry dat ik niet op alle voorgaande mails inga ben heeeeel blij voor de zwangeren onder ons en leef mee met degenen die dat niet zijn of zitten af te wachten!
5 tot 6 dagen na de bevruchting vind de innesteling plaats... Mmmm mijn boobies lijken nu wel waterballonnen zo zacht! Wist niet dat dat kon....
dus nu zou het nog te vroeg zijn voor een innesteling? als ik vrijdag echt mijn eisprong heb gevoeld is vandaag de 4e dag... pff, vermoeiend om me zo onzeker te voelen en de hele tijd bewust van mijn lichaam te zijn (maar ook leuk!) tegenstrijdig dus kun je krampen voelen als het eitje met het zaadje door de eileiders richting baarmoeder reist?
ik weet het ook niet ga maar eens proberen te slapen morgen weer vroeg op dank voor je reacties liefs
he grappig dat heb ik ook, zijn ook plotseing een halver maat gegroeid, zouden we ons dan zo voor de gek houden?
Nou af en toe denk ik dat ik mezelf toch niet voor de gek hou?! Al die ongemakjes moeten toch ergens goed voor zijn?! hahaha
zou je toch wel denken hé, zeker met nog 5 dagen te gaan.spannend hoor, volgende wekend testen? oeps tis half 1, moest maar eens gaan slapen.
Ik heb al een paar dagen "vermoeide" kuiten. Heel normaal als ik iets tever heb hard gelopen, maarre....het hagelde gisteren toen ik wilde gaan hardlopen, dus ik ben niet geweest Dus ja ik heb er ook last van, alleen dan in m'n kuiten....
Mijn vriend zegt dat mijn borsten ook gegroeid zijn, niet veel maar een beetje wel! En ik denk dat dat gewoon wishfull thinking van zijn kant is.....
Goede morgen! FF checken of er nieuwe zwangeren bij waren gekomen... Maar nietgeloof ik hè? Fijne dag allemaal!