Goedemorgen meiden, Nog testers vandaag? Gisteren met enorme ongikramp rondgelopen. Heb er maar een warm kruikje bij gepakt. Maar nog steeds niks te vinden, alleen gisteren 1x een slijmsnotje met wat bruinigs erin. Verder niets. Temp is ook weer omhoog gegaan naar 37.1 (gisteren 36.9). Verder nog steeds af en toe misselijk en hoofdpijn. We wachten maar af. Heb mijn cyclus op de langste gezet maar de vorige was 29 dagen en dat zou vrijdag zijn. Spannend. Word gek van dat wachten. Eigenlijk zou je na je eitje gewoon moeten zien of je zwanger bent of niet en niet 2 weken hoeven te wachten. Is beter voor de gemoedsrust hahahaha. Duim voor jullie allemaal. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
nee ik weet het.. het kriebelde gewoon omdat ik vorige maand om deze tijd al een licht positieve test had... ik ga me schamen in de hoek
meiden heb al ongipijntjes sinds zaterdag en gister werd het erger. Vanmorgen voelde ik ook al een zwaar gevoel dus denk wel dat ik ongi word. Als ik woensdag nog geen bloed heb zal ik een testje wagen. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden, Ik ben er ook weer... Is er nog iets spannends gebeurd hier gisteren? Ik gisteren mijn eerste werkdag gehad op mn nieuwe werk was erg leuk...hihi Dikke kus
Goeiemorgen! Wat een nacht! heb de hele nacht last van mn boobies gehad.. pfffff Weet niet meer wie het vroeg maar ik ga inderdaad van het weekend testen....
Goedemorgen dames! Ik ben ook weer aanwezig! Wat een drukte alweer op dit vroege tijdstip. Liefs Mausje
haha ja is wel weer wennen hoor na 4 jaar thuis te hebben gezeten hihi voelde gisteren echt spierpijn in mijn benen van het staan de hele middag...
Hihi, dat zal best wel, ja! Toen ik de eerste dag naar mn werk toe ging moest ik er juist aan wennen om de hele dag stil te zitten! En dan moet je net mij hebben.... Haha, wel wat opgevonden, gewoon vaak lopen om wat op te halen uit het archief!
hahahahaha ja idd, ik kan niets anders dan de gehele dag staan hihi (in een speelgoedwinkel) dus ben constant bezig... is wel erg leuk... en ag we zullen maar denken... dat staan en wandelen door de winkel is goed voor de lijn hihi
haha ja laten we het hopen hihi... Maar denk het niet... heb een hopeloos tempkaartje dus ben er bang voor...