nee ik dus ook niet... was echt een mini beetje hoor! maar ben meestal op de dag af precies de 28e ongesteld geworden....
dames die moeten wachten veel sterkte met wachten meiden. zelf ik me ongi zo goed als over dus we kunnen weer gaan klussen hier
je zit in ieder gevl weer even in de niet onzekere periode kan ook wel weer ff fijn zijn De laaste week duurt altijd zo lang bah dat wachten ik vindt het maar niets
ja die wacht tijd is niks. daar weet ik zelf ook alles van. maar wacht toch echt met testen tot je nod dames zelfs als je bijna een week overtijd bent kan je nog ongi worden
Ik moet me ook in bedwang houden,bij mijn vorige zwangerschappen teste ik een week voor NOD al positief,schijnbaar maak ik veel HCG aan. Bij mijn zoon Max teste ik een week voor NOD met predictor posi,terwijl die testen er om bekend staan veel HCG nodig te hebben
he mausje Keispannend wat je tante gelegd had met kaarten... en ook vooral zo dat je het niet mocht weten! is overigens wel zo leuk natuurlijk maar snap dat je nu zwaar nieuwsgierig bent. gelukkig duurt t jaar niet lang meer !?!? HAHA. Uhm: ben je met andere dingen bezig die voor iets zouden kunnen zorgen? Andere baan, verhuizing ofzo? 8)
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980& Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unne & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy & Lolaatje & Sylvana81 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska&meisje1988 28 maart -> Bigdream & Danjo & Marleen123 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend ...MK tussenstand ->15 - 58 - 11 - 1 - 17- 1
dat zou kunnen, maar hoe zit dat dan met die innesteling? Ik bedoel zou mn innesteling afgelopen vrijdag gehad moeten hebben (in principe). krijg je dan daags erna (pas) een bloeding(kje) ?
Bloeding kan,maar hoeft niet hoor. Ik heb het bij 1 zwangerschap maar gehad,bij mijn 2 dochters helemaal niet
jah wist wel al dat het niet altijd is..... kan dat van net ook (nog) geen bloeding noemen hoor... was een stolseltje meer
Nou, die verhuizing sowieso, maar dat is algemeen bekend. Dat vroeg ik ook aan haar, of het o.a. die verhuizing is, maar dat bedoelde ze niet. En ook geen nieuw werk, was in de privésfeer. Ik heb ook net pas sinds een half jaar een nieuwe baan en ik was nog niet van plan om er weg te gaan. Bevalt me veels te goed, haha! Hoe maak je een mens nieuwsgierig! En inderdaad, het jaar duurt niet zo lang meer, nog maar 8,5 maand Geduld is een schone zaak, zeggen ze toch altijd?
Ik denk dat je gewoon ff rustig moet wachten en in het weekend vrijdag /zaterdag een testj kan wagen maar ook ik weet dat wachten heel moeilijk is
jah zal ook wel wachten... al word ik er gek van... Vriend lief ziet me voor gek! moet me niet aanstellen volgens hem, hahahah