zeker, geduld is een schone zaak. daar weten we hier alles van.... gewild of ongewild. :x Je zult t vanzelf merken....! wel keispannend. ben zelf ook wel benieuwd naar vanavond. Ga er heen ivm werk. Dat ik niet weet wat ik wil enzo. Maar hoop ook wel op info over de kinderwens.
Ja, je weet nooit of ze daar stiekem ook nog wat over los laten. Je kunt het toch ook vragen of ze daar ook naar wil kijken?
Ffe bijpraten; is inmiddels alweer paar paginas geleden. ga vanavond naar een vrouw die tarotkaarten legt. spannend. ga vragen stellen in verband met mijn werk en dat van mn man. maar wil ook wel weten of onze kinderwens binnenkort vervuld gaat worden. Ga daar ook wel naar vragen. Maar meestal legt ze eerst de kaarten en vertelt ze het verhaal. Als het goed is komt die wens dan al aan bod... !
hahaha ja zou ik graag willen.. .maar dan zit mn uur erop.. morgenochtend horen jullie t. maar.... ook daar mogen we weer niet te zwaar aan tillen. Kan slechts verwachten dat de geesten ons sturen om t op t juiste moment te doen hahahahaaha
Meid veel succes vanavond ik ga naar mn werk we hebben zo een lunch er gaat namelijk iemand weg Nou die sla ik dus niet af he Tot vanavond maar weer
Hallo Meiden, Ik kom me ook weer even hier melden. We zijn druk aan het klussen. Deze maand ben ik begonnen met een vuchtbaarheidsdrankje. Heeft iemand hier ervaring mee... Zie http://www.zwangerschapstest.nu/formula ... p-331.html
Ja ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd. Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het werkt. Dan zou het namelijk toch hét middel zijn dat verloskundige en gynocologen aanraden? Of ben ik nu te pessimistisch?
Ik weet het jullie over 2 weken te vertellen. Mijn man en ik drinken er nu een week lang iedere dag van... Als je zoekt op google op granberry en vruchtbaarheid, vind je toch meer informatie. Misschien moeten we allemaal aan de granberry...