granberry? wat aprt! ken het alleen als men het gebruikt als ze geregeld last hebben van blaas ontsking! Ben benieuwd
Dagen kruipen voorbij.... Heb maandag NOD, maar dan ben ik voor mijn werk naar het buitenland (vanaf zondag t/m dinsdag weg), dus stel ik word niet ongi, dan moet ik toch tot woensdag geduld hebben. Ga niet testen zonder mijn mannetje erbij. Is toch iets wat je samen doet.
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980& Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unne & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy& Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy & Lolaatje & Sylvana81 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska&meisje1988 28 maart -> Bigdream & Danjo & Marleen123 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend ...MK tussenstand ->15 - 58 - 11 - 1 - 17- 1
Ik kom bij de dokter vandaan (naja dkter niet eens gezien maar de assistente).. negatief getest. ging ik eigenlijk alwel vanuit. ik moest 2 weken afwachten en als ik dán nog niet ongesteld was moest ik maar weer terugkomen. toen ik zei dat bij mijn vorige zwangerschap pas na 8 weken positief teste en ik bekant 11 weken zwanger was keek ze me raar aan (zie er best jong uit) daarop vroeg ik, kan ik niet een bloedtest ondergaan voor de zekerheid. toen zei ze heel koel Néé dat is alleen voor mensen met een kinderwens! nou ik ben omgedraaid en weggelopen. helemaal beduust :S nog geen zekerheid dus.. of toch wel?
NAJA ZEG... dat is alleen voor mensen met een kinderwens? belachelijk! Ik zou gewoon van de week weer bellen en zeggen dat je een afspraak wilt met de huisarts. Als ze dan vragen waarom zeg je gewoon dat bespreek ik liever enkel en alleen met de arts! en als je dan bij de arts bent zou ik het hele verhaal uitleggen incl. haar antwoord... Die mensen zijn er toch voor om je te helpen?
precies cyclus van meer dan 33 dagen is gewoon zo lang :x nou ja we wachten verder maar heb de hoop al opgegeven
Nou ja zeg! alsof jij die wens dus niet kan hebben...... wat mensen wel niet denken alleen uitgaande van je jonge uitstraling! pfffff
mjah.. ik durf nu niet meer zo goed. wil niet zeurderig overkomen of dat ik voor elk ditje en datje bij de huisarts op de stoep sta. over 2weken als ik dan nog niet ongesteld ben zal ik wel specifiek naar mijn dokter vragen. blergh wéér een baaldag.
laat je niet zo ondersneeuwen meid. Het is je eigen lichaam he! en als jij jezelf zo niet prettig voel moet je gewoon bellen... daar zijn hun voor... en liever een paar keer voor niks dan 1 keer te laat hé!
je moet je niet af laten schepen joh! je eerste reactie is logisch... omdraaien en weglopen... over een paar dagen weer even bellen en dan gewoon "eisen" die bloedtest... Wie is zij om te bepalen wie er nou wel of geen kinderwens heeft!
Misschien wordt het een vruchtbaarheidsdrankje, omdat je geen blaasontsteking krijgt en dus heel veel kan klussen!