@ ik heb van de week al eisprong gehad denk ik,ik heb nu al 3 dagen last van een zware trekkende buik,maar dat gaat wel weer over denk ik dan maar weer over hihi
ik heb hem volgens mij ook eerder gehad hoor Joma. Deze week heb ik ook een dag of twee drie een trekkerig gevoel gehad en nu is het weg. Dus vermoed dat mijn ei dinsdag of woensdag is geweest
volgend weekend ga ik lekker lang weekend met mij werk weg Vind een drankje op zijn tijd wel lekker heb mijn eisprong dan nog niet gehad, wat zouden jullie doen ?
ik heb deze ronde tot nu toe echt nog nergens last van (ja trekkerig gevoel rond eisprong) vorige ronde voelde ik me de hele maand niet goed...dus ik ben blij.
2e ronde (3e ronde naar het stoppen met de pil) maar dit is de 2e ronde dat we echt bezig zijn zeg maar. en voor jou?
@joma en daantje ik zat er ook wel aan te denken maarja je hoort weleens dat je het beter niet kan doen maarja mss duurt het nog wel een jaar.....
Ja precies het kan ook lang duren! Je weet het niet, ik zou het iig gewoon doen. Kijk wordt je alsnog ongi na deze ronde dan heb je weer zoiets van nou ik had best dat drankje kunnen drinken.