Niet de moed verliezen Naomi33! Zo ff pauze hoor... flink beizig hier... nja met opruimen dan! hahaha over 2 maanden gaan we verhuizen (we moeten immers wel groter gaan wonen voor als er een kleine komt) en we zijn langzaam bezig met uitzoeken en inpakken.... Mja heb er helaas ook nog een huishouden om heen...
oh dat is helemaal snel! Wij hebben gelukkig nog even.... komt mooi uit want ben ook bezig in de laatste fase van mn opleiding... en dat moet dus af zijn op dezelfde datum als we de sleutel krijgen!
Dat is nog eens plannen! Kan ik ook in dat rijtje? Wij kregen de sleutel van ons huis, ik begon met mijn nieuwe baan en ik haalde mn motorrijbewijs in dezelfde week!
Dan heb je het helemaal nog drukkies hé! Hier al zowat alles ingepakt wat we niet meer gebruiken hihi is dus erg kaal aan het worden hier in de kamer zonder foto's en dergelijke aan de muur hihi
jah wel druk, maar komt helemaal goed.. we beginnen nu al et inpakken zodat de druk straks niet te groot is,,, en aangezien we er meteen in kunnen willen we ook over gaan op de dag dat we de sleutel krijgen... naja beginnen met overgaan... omdat het hier best klein is word het bij ons ook al aardig leeg.... @ Mausje.... dat doe je goed! hahahaha
Ja, was druk! Ben ook zo'n beetje de hele week wel zenuwachtig geweest, hahaha! Wij gaan nog niet over, moet nog een hoop gebeuren, als schiet het nu eindelijk op. Ik hoop dat we er voor de zomer inzitten.
zo gister maar eens getest, zat op dag 42 dus het mocht wel weer. helaas negatief. naarmate de tijd verstrijkt word mn cyclus dus alleen maar langer! krijg er een beetje de balen van eigenlijk...zo even mn hart gelucht!
kan ik me voorstellen! dat is wel lang zeg! ppffffff.... Net heeft iemand tegen me gezegd dat ik zwanger ben omdat onze poes die normaal altijd schuw is nu bij me komt voor aandacht en kopjes en knuffels te geven...hihihih zou het?
Zo... weer klaar met werken. Nog geen roze erbij zie ik. Duurt echt lang voordat er weer zwangeren bij zijn! Ik baal echt zo ontzettend... Gisteravond dacht ik echt dat mijn ongi *eindelijk* door zou gaan zetten. Ik zag iets rose/roodachtigs.. Maar vandaag? Weer niks! Ik word hier dus echt gek van! Dit is al de vierde keer dat er iets komt (bruinig of rose/rood) en dat het dan niet doorzet! Ik zit nu alweer op dag 52
Ja.. als het niet door gaat zetten dan denk ik toch dat ik voor maandag en afspraak ga maken met de huisarts. Ik voel me alleen zo bezwaard. Ik weet dat dat niet hoeft, maar elke keer bedenk ik me weer dat ik nog maar even moet aankijken. Ik vind het ook zo gek dat ik steeds denk dat het door gaat zetten en dat er dan niks komt. Misschien het weekend anders toch nog maar een keer testen?
Nou gewoon naar de huisarts gaan hoor, als jouw gevoel dat zegt. Zij zullen vast begrijpen dat je na zoveel dagen overtijd graag wat zekerheid wilt....
ja.... of je komt een leuke assistente tegen! Laat je niet aan de kant zetten. together we fight haha.
Hoi meiden, ik ga jullie verlaten, mijn naam kan definitief op rood! ik ga maar naar nod-mei als daar al een forum van is heel veel succes meiden, er zijn nog veel te weinig roze!
Jammer Linda, maar aan de andere kant wellicht fijn dat er een eind is gekomen aan je lange cyclus. Hoop dat de volgende week 33 dagen is!
Jeetje Linda.. Jij hebt ook al van die lange cyclussen.. Jij mag naar de gyn zo te zien? Voor die lange cyclussen?