He meiden, pff kan het niet bijhouden al dat geklets hier... Als je een paar dagen niet kijkt is het al bijna niet meer in te halen. Daarom maar even in het algemeen... voor wie zwanger is GEFELICITEERD! En voor de rest VEEL SUCCES! Voor ons nou weer afwachten toch wel weer spannend. Groetjes Sje
Ha meiden, bijna 2 weken niet geweest en maar weinig roze namen extra zie ik Gefeliciteerd voor de dames die inmiddels zwanger zijn. Alle rode dames: wat balen weer zeg. Hier gaat het allemaal prima. Genoten van een korte vakantie. Lekker thuis een beetje gerommeld en wat dagjes weg geweest. Vandaag is manlief weer vertrokken dus hetgrote wachten begint weer. We hebben in ieder geval flink ons best gedaan, dus daar kan het niet aan liggen Alles goed verder met jullie?
He meis welkom terug! Het aftellen is weer begonnen maar moet nog ruim een week dus negeer mijn lijf voorlopig nog even! Fijn dat je even een lekkere vakantie hebt gehad!
Ja, hier heb ik ook zoiets van het duurt nog 10 dagen, is nog zo ver weg. Maar stiekem toch al wel hoopvol afwachten. Verder gedraagt mijn lijf zich nog heel netjes.
hey meis ben je er ook weer morgen al weer een dagje verder en zo gaan de dagen langzaam voorbij Mn ventje ligt al op bed ook gezellig he
He meis, Ja we gaan goed, weer een dag verder! Hoera! Ik ga zo heel even douchen heb net gesport! Tot zo!
Hoi! Even een berichtje van mij. Onder mijn banner staat 2 dagen overtijd, dat is gerekend op 26 dagen cyclus. In de 'passagierslijst' sta ik morgen NOD. 't is allemaal een beetje moeilijk schatten bij mij... Maar goed, geen bloed geeft moed zeggen we maar hè? Dus ik hou de moed er even in nog Misschien dat ik vrijdag ga testen als ik heel nieuwsgierig ben,maar aan de andere kant is 33 dagen ook geen uitzondering geweest bij mij... Moeilijk moeilijk dat wachten. Zijn jullie ook zo spannend? Ja hè, ik lees het hier wel heel veen tenminste. Het is wel heel fijn om zo met elkaar mee te leven vind ik. Groetjes!
hey dames ik ben er ook weer even....kijk tegen woordig om de dag.........we zijn er wel veel minder mee bezig dus dat is goed......en ook weten we niet wanneer ik mijn ei heb dus dat is ook weer iets waar we niet bezig te zijn...we doen het gewoon om de dag
ben zo benieuwd wanneer ik een eventuele innesteling zou kunnen hebben of ik het dan zou kunnen voelen... geduld... geduld... niet mijn sterkste eigenschap...
wactten is vervelend maar denk dat de kans klein is dat je de innesteling voelt. wel kun je je eisprong hebben gevoeld