@Sann, zit je ook nog alleen in deze spannende weken. Ik zal aan je denken hoor. Ik ga naar bedje meiden, slaap lekekr allemaal! xx
dat gaat wel luken vandaag de 700 paginas wat erg eigenlijk wel kletsen er wat af Voor diegene die gaan slapen trusten
Tnx. Ik ben het gelukkig wel aardig gewend. tis helaas nu wel allemaal een beetje veel. Ook nog mijn laatste 2 werkweken nu voor de boel daar sluit en dat is best zwaar en emotioneel. dat zijn momenten dat ik er wel s van baal om in mn uppie te zitten. Km na mn allerlaatste werkdag in een stil huis, bleh.
He meis, dat is balen! Ik hoop dat we je op deze manietr toch een beetje oor alles heen kunnen helpen!
Balen hoor Berna, maar ik kan het me helemaal voorstellen. Ik "mag" zaterdag alvast testen. Zondag komt m'n jongere broertje namelijk een week logeren, en om dan een test te doen Weet meteen de hele familie dat we bezig zijn.... En aangezien maandag m'n NOD is, proberen we het zaterdag een keertje. Voordeel is wel dat als hij positief is, hij positief is en al s hij negatief is, is het te vroeg om te testen En dan moet ik gewoon een weekje wachten tot m'n broertje weer naar huis is....
Slaap lekker meid morgen weer een dagje dichterbij gaat toch nog wel aardig snel he van mij mag het weekend wezen gewoon ff paar dagen winterslaap
Hey dames, Jullie hebben wat afgekletst hier joh... heb ff de tijd nodig gehad om bij te lezen... Hier net wat bloed verloren maar niet noemenswaardig... (vanmorgen ook al een beetje) Dus hier word hard geduimd dat de duivels nog ff nie komen... Dikke kus
@danjo + dani86 ik heb wel eens gehoord van innestelingskrampen en dat die lijken op premenstruele krampen, dus als je iets voelt weet je nog niet of het een innesteling is of de rode lieden ben niet zo goed in afwachten wil de hele tijd weten wat er eventueel in mijn lichaam zou kunnen gebeuren nu ik weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad (afgelopen vrijdag, ovutest en een klein steekje in mijn buik) pff, ga maar slapen liefs voor jullie
He marieke, Hoe is het met je? Wat zijn jullie stappen nu? En weet je inmiddels al wat meer? via die fertiliteitsarts toch? Suc6 he! Ik zag je al in de lijst staan.. spannend hoor! Voel je al wat? Liefs Linneke (die 10 pilletjes heeft gehad 10 dagen 1, nu maar wachten of mn lichaam het weer zlef oppakt.. anders eisprong opwekken)
Zo heb ook wel zin in wat slaap (ga ook zo naar bed, lekker op mannetje wachten) maar heb jij ook zoveel last van vermoeide armen en benen? Of ben je gewoon heel erg moe?
Die steken heb ik ook een paar keer gehad in twee dagen tijd. Plus 2 dagen bij het naar het toilet gaan, flinke dikke klodder slijm? (op 't toiletpapier)Wat dat dan weer mag zijn? Dat had ik in al die maanden nog niet zo erg gehad.............weet maar niet wat ik er van kan denken. Bij jullie herkenbaar?
Mn benen zijn ook wel moe jah maar ben helemaal zo moe maar winterslaap bedoelde ik meer mee dat ik dan niet meer zo lang hoef te wachten
Ik heb nu voornamelijk steken in mijn linkeronderkant en trekt door naar mijn lies. En steeds als ik wat nattigheid voel ren ik naar de wc om te kijken of het niet de zijn.
Die dikke klodder (eventjes heel vies) afscheiding, heel doorzichtig en plakkerig. Heb ik ook gehad met wat krampen in m'n linkerlies (of iets hoger) en ik denk dat dat dus m'n eisprong was.... Zou ook wel een beetje kloppen met m'n cyclus (was 2 dagen daarna)
Thanks meiden, Slaap lekker voor diegene die lekker hun mandje in kruipen... Ik ga er ook zo in zodat het weer een beetje opschiet... Maar dames, we hebben 1 geluk... voor diegene die na het weekend kunnen testen... de klok word vooruit gezet dus dat ene uur hebben we al gewonnen ( We blijven positief )