Das gek.............bij mij klopt 't dan niet. (denk ik?) Dit was namelijk eersgister en gister.....dan heb ik toch veels te laat mijn ei gehad? Heb namelijk a.s. dinsdag mijn NOD staan.
T is inderdaad erg verslavend dit forum. Maar ik ga toch maar lekker slapen, dan is het weer snel morgen en dus een dagje dichter bij mn NOD! Wachten is echt niet leuk! Weltrusten allemaal en slaap lekker. Knuff
Dat is inderdaad wel een beetje gek, dan weet ik niet wat het kan zijn, sorry... Hoop dat het positief is! Dames ik ga ook m'n bedje in! Welterusten en tot morgen zijn er nog meiden die morgen gaan testen?
Maar ja, heb grote kans dat het een en ander toch niet klopt! Hahaha. Is 't niet voor niks dat m'n mannetje en ik binnenkort naar de gyn. moeten. Weten tenminste dan wel waar we aan toe zijn en kunnen we hopelijk een plannetje uit gaan zetten voor de vervolgstappen.
Begint al goed laat te worden idd...... Slaap lekker meiden! De duimen draaien goed door in de dromen voor goed nieuws! Trusten!
haj meiden ik ben gisteren ongi geworden en het was eigelijk meer bruinig dan rood bloed verlies sorry voor de details,, en vandaag is het licht roze,, en nergens last meer van? hoe kan dit,, heeft iemand dit wel een gehad?
Hoi lieve meiden Ik kom hier ook ff posten Alles goed met jullie? Met mij gaat het goed heb vandaag weer bloed geprikt voor progesteron en de 29ste moet ik weer terug naar de gyn dan gaat ze kijken of ik al een eisprong heb gehad Maar weet je wat raar is heb van dag 12 tot de 18de zo'n ongi gevoel gehad en tegelijkertijd veel slijm vooral de 16de tot de 18de zou dat me eisprong geweest zijn meestal duurt dat toch 2 dagen? En sinds giste leek of mijn spijkerbroek wat strak stond rond me navel en onderbuik Liefs Tijgertje23
Goedemorgen... @lindy, je kunt pas tellen als je helderrood bloed hebt gehad he... dan is je ongi pas echt begonnen volgens mij dat ik hier zo wel eens lees... @tijgertje23, Hier alles goed hoor... Hopelijk goed nieuws voor je dan de 29ste... en wat betreft je ei? ik zou het niet durven zeggen meid... Hier mijn temp weer een ietsiepietsie omhoog gegaan... maja zie het somber in... is een rampzalig kaartje vind ik... (zie album)
goedemorgen dames lekker geslapen allemaal? mijn mannetje moest op 6uur opstaan dus ben ik maar mee opgestaan ik moet rond kwart voor 8 weg heb om half 9 school! eens kijken hoe dat gaat xxx
hallo daar, heb een test gedaan vanmorgen (kon me niet meer beheersen!) met de digitale clearblue, maar was helaas negatief, snik. Ook nog steeds geen bloed dus we wachten het maar af, wil iemand mn naam veranderen in de negatieve test-kleur? Thanx!
@schijndelvolk ja dat is waar, ik had al een onderwerp gepost bij zwanger worden daarover. Kon het toch niet laten, ga vanmiddag wel een kruidvat test halen die is gevoeliger toch? Dan test ik morgenvroeg weer een keer, of misschien zijn de duivels me al komen halen....haha