Jah zo is het maar net Kijk binnenkort ken je jezelf 9 maanden lang van die dingen ontzien. Nu nog even genieten, ja toch.
helemaal mee eens..... in begin hield ik overal al rekening mee maar als je dat altijd maar moet doen word ik echt gek!
Ja zo deed ik ook hoor daar niet van. Maar daar wordt je inderdaad knettergek van en vergeet je echt te leven. Ik drink alleen na de eisprong niet meer, maar dat is meer een onverklaarbaar schuldgevoel
@daantje meis we zitten beide ook in de zelfde ronde leuk zeg Jouw cyclus ziet er alleen wel wat beter uit als die van mij lekker zeg!
Zag hier allemaal mooie avatars ... werkt erg aanstekelijk meiden. Heb voor mezelf dus ook eentje gemaakt. Alles goed hier? Volgens mij is het hier ook alweer reuze gezelli. Hoop zelf hier niet te komen natuurlijk, maar dat we elkaar iig weer zien bij de november mama's.
Dacht dat jij in ronde 5 zat? Maar ik hoop dat het deze ronde voor ons helemaal raak is. Voor de andere uitraard ook!
wel eens maar echt heel zelden...de laatste keer dat ik gedronken heb is twee jaar geleden geloof ik Maar ik drink niet uit principe ofzo hoor....ik vindt er gewoon niets aan.. als ik drink ben ik na twee drankjes dronken of ik val in slaap. Dus ik heb meer lol zonder drank
@hahah johana dat heb ik ook drink nooit vindt het ook niet zo lekker en als ik er 1 tje op heb voel ik hem al zitten en wil ik slapen hihi
@daantje zit echt in ronde 4 is alleen 5e ronde na stoppen met de pil @johana hihi ik kan er ook helemaal niet tegen hoor na een wijntje of 3 begin ik het al te voelen hihi @diddl hoop dat het geluk voor jou in feb ligt go girl
Hé meiden, ik ben er ook weer even. Vriendin is weer weg en nu ben ik lonely... Manlief is nog niet terug van zn storing... Wat een leuke afbeeldingen heeft iedereen!
Ohhhh jij hebt ook eerst de eerste ronde afgewacht? Ghehehe dan zitten we inderdaad in hetzelfde schuitje