hahaha grappig dit! Mmmmm volgens mijn eigen "pendel" zou ik nu zwanger zijn van een meisje.... mja of ik het goed gedaan heb?
maar dames ik ben even wasbak en wc poetsen en dan tv kijken......is niet goed voor me als ik er zoveel mee bezig ben....dat werkt tegen en ik zit nu in mijn vruchtbaarste periode! dus......ik denk dat ik vrijdag of zaterdag weer even een kijkje neem! doeidoei
@ daantje86 heb je het al geprobeerd? zie namelijk bij de ander ependels dat ze allemaal mei hebben gependeld... ben wel beneiuwd wat jezelf gependeld heb!
@yuntje nog niet gedaan er is hier te veel herrie brandon speelt op de grond en de tv staat aan. doe het vanavond als brandon slaapt wel
moe die altijd in ene soort plus bewegen dus bv ja is van boven naar onder en nee is dan rechts naar links of anders om?
eerst vragen stellen zodat je weet wat bij jou ja en nee is..... ik had ergens gelezen dat je het eerst vraagt aan de pendel.... zodat hij laat zien wat ja en nee is....
print je hem uit.....doe je een ketiing ik doe mijn ring erom ,en hou hem op de stip iets erboven, en dan ga je eerst vragen stellen die kloppen en die niet kloppen zoals is de sneeuw blauw. en je moet je hand ontspannen houden
Heb ff in de quote het linkje ALSNOG GEKOPIEERD want kwam op de hoofdpagina uit telkens. Nu vind ik m wel