Ik heb nu ook al last van hoofdpijn, dit komt volgens mij echt uit mijn nek vandaan. Sta helemaal strak! Heerlijk een moeder die dat kan. Kan ik haar niet even lenen?
ik stond gisteren nog op de lijst, maar nu niet meer, of ben ik nou zó verward? Misschien dat iemand mij terug kan plaatsen(als het mag) op 25 maart. Zou iemand voor mij willen pendelen, ben zo benieuwd! Heb vanmorgen temp. gemeten, 36.5. Ik meet het normaal nooit, alleen afgelopen cyclus wel een week ofzo. Toen zat het op 36.0/36.2 en 1 keer 36.4. Dus dan is dit best hoog voor mij. Zou dat iets kunnen betekenen, ik ben niet zo op de hoogte van tempen. Las wel dat ie gaat zakken als je ongi wordt. Dus vraag ik me af, of het nu al nut heeft om te tempen. Iemand? groetjes wies
Hihihi ik stuur haar wel ff langs. Mijn moeder en ik doen elkaar heel vaak masseren. Heerlijk is dat. Zal wel in de familie zitten,klik maar eens op de link hieronder,ben ik met mijn kids ,die vinden het ook al heerlijk http://img162.imageshack.us/img162/9195/massage1nn1.jpg
Dip naar beneden na de eisprong? Hij gaat toch juist omhoog na de eisprong? En zakt toch als de NOD eraan komt? Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
O, dat ziet er heerlijk uit! Ik wil ook. Ik wil ook. Ik heb werkelijk geen idee of 37.7 te hoog is. Ik heb dat vorige maand ook eenm paar dagen gehad. Dat is toch juist positief ? Knuf Aisca.
Ik heb bijna hetzelfde! Ook witte afcheiding, veel dorst en hoofdpijn en ik heb ook vaak 's avonds een misselijk/opgeblazen gevoel. Laten we samen hopen dat het goede voortekenen zijn!
Hoi allemaal, wat is er weer veel gekletst zeg! Ik zag iemand die verloofd was, leuk leuk leuk, gefeliciteerd! En voor de rest vooral meiden die op de wachbank zitten of neg getest hebben, dus veel onzekerheid hier volgens mij! Maar goed, ik duim voor jullie allemaal en wacht rustig met jullie mee, nou ja, rustig.......
Ik zit wel steeds te denken aan die 4 (als ik zwanger zou zijn) 4e ronde---4e kindje---uitgerekende datum 4 dec----als het kindje word geboren ben ik 34-----en ik ben zelf op 23-04-1973 jarig. Mijn moeder op de 4e jarig.
Hier ook. Morgen NOD. Ik heb ook veel witte afscheiding en heb net al 3 glazen water op... Maar heb ook de hele dag al ongi krampen, gevoelige borsten en ben super chagrijnig dus ik denk dat de duivels zich vannacht of morgen wel zullen aandienen. Mocht ik niet ongesteld worden, dan ga ik proberen te wachten tot zondag, om dan te testen. Er moet echt meer roze bij!!
Zeker meer roze! Ik keek net even bij de NOD lijst.. Laatste zwangere is gemeld op 14 maart... Al een week geleden dus! Ik had net last van ongi-krampjes... Ik schrok! Terwijl ik nog even moet naar m'n NOD! Nou ja, zolang er geen bloed is, hou ik nog even moed !
Helemaal gelijk! Na je eisprong gaat de temperatuur omhoog. Ben je niet zwanger dan zakt 'ie vlak voor de NOD. Als hij hoog blijft, na je NOD, dan heb je grote kans dat je zwanger bent! Tenminste, zo heb ik het altijd begrepen...
Ik hoop dat ikke roze mag! Wordt nu wel ff te spannend, ga morgenvroeg weer eens proberen met een kruidvat-test, tenminste als ik geen duivels zie....
geen bloed is moet he Ik had erge rugpijn ineens vaniddag en wat last van mn buik en werd misselijk niet zon beetje ook heel vreemd Nathalie temp je meteen als je uit je bed komt