Ik ben er ook weer even. Ben net lekker in bad geweest, is zo lekker als je je niet zo goed voelt. Maar goed, ik zie dat t hier rustig is, iemand nog iets leuks te vertellen? (ps, ik heb niet zulke steken, dus kan je helaas niet helpen met hoe of wat)
ik ben er ook weer net terug van het werk, hier nog geen zwangerkwaaltjes maar ook geen ongi-kwaaltjes ik moet ook nog even.. maar we willen wel echt veeel meer roze!
Hier ook nog niet heel veel bijzonders te melden. behalve dan hele pijnlijke (.) (.) Ik slaap altijd op mn buik en dat gaat nu gewoon niet eens. Ze voelen heel erg groot en in de weg en het doet zeer!
hallo allemaal, kom ook weer even kijken op het forum, heb net ook heerlijk in bad gelegen met een grote bak thee en volkskrant magazine, daar kan ik echt zooo van genieten heb afgelopen maandag last gehad van buikkrampen in mijn buik aan de linker kant, maar gisteren en vandaag had ik niks opvallends ik ga nu echt ALLES analyseren... ga zo nog even relaxen met een dvd (dvd box van six feet under is echt een aanrader!) ik denk tot morgen! liefs
he Sann gezellie we lopen gelijk qua cyclus, zullen we gewoon f afspreken dat iedereen die nod heeft op 29 maart gewoon zwanger wordt!
hoi hoi! hier nog even voor het slapen gaan. maandag negatief getest(dag 42) en nu nog steeds niks te bekennen..wel al dagen gerommel in mn buik..stiekem heb ik nog een sprankje hoop. als er vrijdag nog niks is gooi ik er toch nog een testje tegen aan... slaap ze iedereen voor straks. ps ik zou t eigenlijk ook wel leuk vinden als iemand voor me pendeld. voelt iemand zich geroepen
Hoi.wat ik uit de vorige paginas begreep, zou 1 steek wel eens een eisprong kunnen betekenen en meerdere kan van alles betekenen, zowel aankondiging ongi als zwangerschap. kan van alles zijn. Rustig afwachten maar.... Maar ja... das nou juist ook een punt. Ik ga direct ook naar mijn bedje toe. Lekker vroeg slapen. Fijne avond allemaal nog en tot morgen.
Ik ben ook helemaal voor het idee om gewoon allemaal zwanger te worden. Ik hou me van harte aanbevolen!
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980& Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unne & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy& Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 & Wies31 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy & Lolaatje & Sylvana81 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska&meisje1988& Schijndelsvolk 28 maart -> Bigdream & Danjo & Marleen123 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend ...MK tussenstand ->15 - 60 - 11 - 1 - 16- 1
je kan het beste tempen als je nog gewoon in bedje ligt... dus niet je bed uit hoeft te springen om de wekker of iets dergelijks uit te zetten... je temp kan dan nogal verschillen en is volgens mij niet betrouwbaar/verschilt van je temp als je nog rustig in bedje ligt (is wat ik gelezen heb hoor bij topic temperaturen)