NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Gelukkig, ik was al bang dat ik iets verkeerd zou doen. ;)
    Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik hoor dat je beter kan tempen in bed. :( Eigenlijk is dat ook veel relaxter. :p

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik moet denk ik mijn wekker eerder moet zetten,ik sta altijd om half 8 op en vlieg mijn bed uit om 3 kinderen klaar te maken voor school.

Dan maar even een paar minuutjes de wekker zetten :)

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mijn oudste zei toevallig eergisteren

"Mama kan het zijn dat jij mischien zwanger bent?"

4. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    Hallo,

Heb de :evil: :evil: alweer op visite gekregen. Ik kan dus rood gemaakt worden. Ik zal ook wat minder aanwezig zijn op het forum. Ik ben er nou zoveel mee bezig en dat is ook niet goed. Een tijdje minder hier zal me denk ik goed doen! Voor iedereen die nog moet testen veel succes. Voor diegene die de :evil: :evil: hebben gekregen jullie zitten er de volgende ronde zeker bij en voor alle zwangere van harte gefeliciteerd.

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jammer puppie

hier weinig nieuws na mijn negatest al heb ik de hoop nog niet helemaal opgegeven....

fijne dag!

6. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    zo goeiemorgen!
    Ik heb gelukkig niet veel bij te lezen van 1 avondje niet aanwezig zijn.... oeeffff

Lekker vroeg wakker.... kon nog een uur blijven lkiggen toen vriendlief zn bed uit ging, maar dacht ik ga er ook maar uit kan ik nog ff bijlezen hier! hahahha

Gister lag ik om half 7 in bed... ikgeloof dat ik 10 minuten gelezen heb en in slaap gevallen ben! rond 9 nog even eruit geweest omdat ik weer naar de wc moest.... weer diarree! pffffff
    vandaag nog steeds ongi krampjes maar er is nog steeds geen verschil te zien met het rozigeafscheiding wat ik gister had....

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden

en hebben wij nog testers vandaag

Hoe gaat het met jullie?

8. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    nog geen tester.. hihihih maar de dag komt wel steeds dichter bij! :D

en jah lijkt erop dat ik toch wel ongi ga worden.... :(

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Posi blijven. :D .ja het komt idd dichter bij he spannend allemaal weer

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Posi blijven :D ,de dagen gaan nu best snel al zeg ik het zelf ahun hihi

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Oeps 2 keer

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Jullie zijn ook al zo bijtijds hier... Ik werd wakker van de kiespijn... Jakkes, gaat volgens mij een wortelkanaalbehandeling worden. Zal zo de tandarts eens bellen en vragen of ik met spoed mag komen :cry:

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Auuw bah vervelend sterkte

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    zo dames ik ben er ook weer even. mijn mannetje is nu werken en ik ben weer samen met hem opgestaan! ik moet om half 9 op school beginnen!

gisteraond hebben we niet geklust ik was zo moe.....kan het dan kwaad om het vandaag en morgen te doen (morgen is mijn vruchtbaarste dag)?

gister naar een woning gaan kijken mijn god wat een krot....was net een kippenhok echt erg klein en dan 500€ niet normaal!
    dus we gaan gewoon lekker verder zoeken naar een woningMelig

vanavond komen 2 vriendinnen langs van mij dus zal wel gezellig worden!

ik hoorde gister iets raars.......ik heb een meid in mijn klas zitten die is zwanger (
    20) en zij vertelde dat als je te zwaar bent moeilijk/niet zwanger kan raken :S is dit waar?
    ik ben 1.60m en ik weeg 90 kilo!ik hoop op een antwoord van jullie!

xxxxx

15. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    AUW! Dat is minder.....

jah als je vanf half 7 al in bed ligt, word je het bed wel een keer zat... hahahhaa

@Derona: Zolang ik nog geen echte bloeding heb, hou ik hoop.... al word ie wel steeds minder....
    m'n boobies voelen ook niet meer zo lekker zacht aan :(

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Heey meis

Vrouwen met overgewicht zijn wel vaker niet zo snel zwanger...maar ik ben 1,70 en woog 96 kilo bij mij eerste zwanger schap.

Het is maar net hoe jou lichaam in mekaar zit........

En waarom zou je niet 2 keer achter elkaar klussen..ik zou het doen :D

17. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    overgewicht heeft daar volgens mij totaaaaal niet mee te maken hoor!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Dit vond ik net op het internet

Gewicht en zwanger worden

Overgewicht kan de vruchtbaarheid verminderen. Ondergewicht ook, maar dat komt in de westerse wereld veel minder voor. Beide kunnen de menstruatiecyclus ontregelen. Maar ook als de cyclus normaal is, kunnen magerte en dikte de vruchtbaarheid aantasten. Zware vrouwen hebben bovendien een verhoogde kans op een miskraam. En ze brengen vaak zware baby’s voort, wat niet bevorderlijk is voor de gezondheid van het kind.

Wil je je vruchtbaarheid verhogen en een zwangerschap bespoedigen, dan kun je het beste je gewicht op peil brengen totdat je BMI boven de 19 en onder de 25 ligt.

Gewicht en zwanger worden
    Aanraders

Als je wilt afvallen om de kans op een vlotte, gezonde zwangerschap te verhogen, doe dat dan bij voorkeur voordat je probeert om zwanger te worden. Eet vezelrijke voeding – groenten, fruit, volkoren granen. Mijd dikmakers, zoals suiker, vet en witbrood.

Als je moeite hebt met afvallen, bedenk dan dat het niet alleen gaat om de calorieën die erin gaan, maar ook om de calorieën die eruit gaan. Je raakt calorieën kwijt door een gezond dieet te combineren met sporten.

Als je gewicht binnen de normale grenzen valt, ga dan niet vermageren! Gewichtsschommelingen, het zogeheten jojoën, kunnen tijdelijk je menstruatiecyclus ontregelen. Dat is niet bevorderlijk voor het zwanger worden.

bron http://www.zwangerstraks.nl/gewicht.php

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik was best geschrokken toen ze dat vertelde....denk wat the f*ck.......nu ben ik wel meer bezig met op te letten wat ik eet........maar oke!

denk dat we dan vanavond en morgen klussen.........in de hoop dat.....
    ik heb wel al vruchtbaar slijm nu dus denk dat ik dit weekend wel mijn ei heb.........

xxx

20. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    oh okeej.... nooit geweten dat dat van invloed kan zijn....

Deel Deze Pagina