ja helaas wel... hihihih anders hadden we heel wat aan elkaar kunnen hebben met al die klachtjes! (nu heb ik er ook wel wat aan hoor, maar kan er niet vanuit gaan) Ik ga me maar eens verder aankleden.... moet zo werken... gelukkig alleen een ochtendje! tenminste als ik niet gebeld word ofzo.... kom voor ik weg ga nog even koekeloeren!
hahahhaa..... ik zit nu ook al aan de cola! had ik zo een trek in.... nou ja... denk dat ik er zomaar vandoor ga.... Alhoewel ik dan wel te vroeg bij de mensen ben! Denk dat ik toch nog maar even wacht.... (hoezo besluitloos!)
ja soms heb je dat he dat je daar behoefte aan hebt opde vroege ochtend de meeste mensen drinken koffie dus waarom geen cola hihi
ik denk van ook niet.... bah bah bah bah..... lalalalalalalalala..... voel me wel weer eens superfit vandaag! (ja nu al) jeetje dat is wel lekker hoor! hahahha voel me vanaf zaterdag al fit.... nou ja met af en toe een dompertje dan...
toen ik net zwanger was van mijn eerste weegde ik 124 kilo was gelijk zwanger na het stoppen van de pil ik ben in mijn eerste zwangerschap 40 kilo gegroeit dat ben ik nu weer kwijt ik weeg nu 120 maar ik ben er nog niet ik ga gewoon verder met lijnen ze zeiden dat ook tegen mij in het ziekenhuis uw bent te dik als uw zwanger wil worden zal uw eerst moeten afvallen en dan zeg je van mijn eerste was gelijk zwanger toen weegde ik iets meer. oh toen had ik geluk gehad
de wonderen zijn de wereld nog niet uit! kan me voorstellen dat het langer duurt... maar onmogelijk? nee hoor dat gaat er bij mij niet in!
auw auw auw ik heb pijnlijke (.)(.) niet normaal... maar ja vorige maand niet dus of het een teken is?
okeej meiden! ik ga er nu echt vandoor.... eerst nog ongi check en dan werken voor een paar uurtjes! Tot vanmiddag!