Kan een heel goed teken zijn meid ik hoop het zo voor je dikke knuff wanneer wil je weer gaan testen?
Mijn doen nu niet meer zeer..... terwijl ik dat vanaf vorige maand doorlopend al heb! misschien ook een teken? Hope so! En ook voor jou! Knuffels voor iedereen
hmm maar het is eigenlijk maar aan 1 kant.. raar he? pff was ik dinsdag zo zeker dat het over en uit was ga ik nu weer twijfelen haha.. ik hoop te kunnen wachten met testen tot zaterdag.. maar ben bang dat ik er morgen een aan waag als ik niet ongesteld ben geworden
Ik ben ook wel aan de zware kant,en doe er wel wat mee maaaaaaar het is soms zoooooooooooooooo moeilijk allemaal pffffffff
Ik weet niet meis....ik heb het sinds kort telkens ik had het toen ook een 2 maanden van te voren dat ik telkens mijn borsten voelde voordat ik zwanger raakte, Maar als ik mijn Bh aan hebt is het gevoeliger dan als ik het uit hebt
Goedemorgen dames, Hoe gaat het hier? Hier gaat alles lekker... ben nog steeds erg rustig *sprankeld ook voor jullie wat geduld rond* Mijn temp is weer lekker gestegen... nog maar een paar dagen wachten meiden! We kunnen het
Hoi Linneke, We moeten mijn ongi afwachten en dan krijg ik Clomid om een goed ovulatie te krijgen. En dan op CD 11 weer een echo. En mijn baarmoederslijm was ook wat aan de dunne kant , want niet ercht bevordelijk voor een innesteling was. Dus het is idd wachten geblazen. Maar voor jou ook! Succes hè met al die onzekerheid.
Goedemorgen meiden.. hier nog steeds alles hetzelfde maar nu incl zere (.)(.)dus me ongi zal nu ook wel komen denk ik... ik voel me alleen zooo zwanger! Buikpijn is met vlagen ontzettend erg.. ik twijfel nog steeds erg of ik na de dokter moet gaan. naja genoed gezeurd! ik gooi wat roze deze kamer in en een hele fijne dag! ik mag weer fíjn gaan werken... *gaap*
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980& Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unne & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy& Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 & Wies31 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy & Lolaatje & Sylvana81 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska&meisje1988& Schijndelsvolk 28 maart -> Bigdream & Danjo & Marleen123 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend ...MK tussenstand ->15 - 61 - 11 - 1 - 16- 1