Aaaah vervelend meiden ja ik was ook al om 6 uur wakker vanmorgen en ben toestraks nog lekker mijn bedje in geduikt was zo moe nog........kon nog wel langer slapen maar ja kleine werd ook wakker hihi
Heb ik zo'n beetje het tegenovergestelde van jou! Ik heb wel enorm zeurende steken in mn liezen, mn huid ziet er voor mijn doen niet uit en die borsten van mij... De beha doet me al pijn. En ik moet nog een week! Maar ja, dat kan voor mij natuurlijk ook nog niks zijn, want het is pas de eerste ronde voor mij, dus kan ook ontspiralen zijn. En daar ga ik dan maar vanuit...
Ik heb het nagezocht op internet, ik ga namelijk ook zeer graag naar de sauna, en daar zeggen ze dat je niet zo lang in de sauna moet blijven als je normaal doet. Dat je er dus gewoon wat rustiger aan moet doen (en dat is nou net de bedoeling van de sauna ) In finland doen ze niet anders, en daar zijn ze ook gewoon zwanger..... Succes!
Ja dat zeiden ze ook tegen mijn schoonzusje. Gewoon lekker gaan en als het je te warm wordt, dan gewoon eruit. Maar het kon, volgens haar VK, echt geen kwaad. Hielp zelfs ontspannen...
Ah, we zijn er gewoon teveel mee bezig.. We moeten gewoon positief blijven. Maar toch is het een feit dat je baalt als je ongi wordt. En dat geldt voor iedereen, of het nou je eerste ronde is of niet, dat maakt echt niet uit.
Ja en iedere maand blijf je toch denken....Zou het? Sommige mensen zeggen weleens je bent er teveel mee bezig,maar ik denk dat je dat onbewust toch blijft doen.
Bedankt voor al jullie antwoorden, anders ga ik er gewoon maar niet te lang in. Nog even over denken... Maar wel bedankt!
Hoeveel kids heb jij? niet dat ik ga zeggen dat jij ook een lekker ventje hebt en dat je nog meer kids hebt hihi zag namelijk wat meer kids in je album staan
Ja toen wij er nog niet mee bezig waren, zei ik ook altijd: o je moet er gewoon niet teveel over nadenken. Maar als je dan eenmaal zelf bezig bent en de rondes voorbij gaan, ga je je er onbewust toch mee bezighouden...
mausje; ontspiralen? dan heb je daar toch geen last van? Die borsten klinkt wel goed! Een week voor je NOD, dan heb je ongeveer de innesteling. Ik heb die steken in mijn liezen wel vorige week en begin deze week erg gehad. Vooral 's avonds. En hele zware, vermoeide benen. Maar nu is dat bijna weg. Af en toe komt het nog eens. Maar wie weet komt het vanavond weer opzetten. Heb jij er een goed gevoel over? groetjes wies
Wat een mooi stelletje zeg.echt waar.en dat zeg ik nu echt niet omdat je het tegen mij net zei..meen het echt
Gisteren waren ik en mijn man gewoon al wat namen aan het verzinnen. Hij zegt als het zoon word dan wil ik hem graag SJEFKE noemen. Ik moest lachen,maar hij meende het echt Mijn man is een limburger en vind dat een mooie naam. Nou dacht het dus niet he
Ik denk dat je dat altijd wel zal doen, dat kan je echt niet tegenhouden. Je gaat het je elke keer afvragen, zeker als je nog een paar dagen hebt voor je NOD.
Ben ook wel benieuwd hoe straks mijn omgeving reageerd als ik daadwerkelijk zwanger ben.. Er zullen er vast wel een paar zijn...HUH 4 kinderen! Maar ja daar heb ik sch**t aan hoor.