NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich daar druk om maakt. :)
    We hebben in december al zoveel jarigen [oa ikzelf] en de feestdagen er ook nog een bij. Nee....liever geen decemberkindje als het kan. Zul je net zien...echt iets voor ons. :)

2. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey...ja wij willen hem ook eigenlijk wel mishouden....
    bij ons zelf geen verjaardagen dan maar wel veel vrienden van ons... en tis al zo'n drukke maand..maar als ik zwanger ben spring ik ook een gat in de lucht hoor, tis hoe dan ook welkom alleen liever niet die maand hihi, tis een beetje dubbel..! ;)

3. Niet meer actief

Ik heb onze mascotte voor in ons roze vliegtuig gevonden... (of draaf ik nu een beetje door hahaha)

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden, alles goed met jullie? Het wordt steeds rustiger in feb. (wat enerzijds wel een goed teken is natuurlijk), ik ga duimen voor een bevrucht eitje voor jullie allemaal! en die mascotte is echt té gek!

5. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    Hallo dames,

Ik kom jullie hier versterken kijken of ik hier het roze vliegtuig wel op tijd kan halen :D Ik weet niet of jullie al een lijstje hebben maar mijn nod is rond 21 maart.

Allemaal heel veel succes!

6. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    hey meiden,

ben een tijdje net geweest dus voor alle zwangeren GEFELICITEERD.

Heb even een dipje vandaag erg vervelend. Ga zo maar even naar de carnavalsoptocht kijken misschien verdwijnt mijn dipje dan een beetje.

Doei tot later.

Liefs Essiee

7. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hallo allemaal...

en is er nog iets spannends gebeurt... kga het ff teruglezen!

Hier vanochtend WEER bruin/roodverlies... gisteren nergens last van gehad maar vanochtend weer wel... ik vind het vreemd vinden!

Nou heb me ook maar ff een ander logo gepakt... helaas kun je de letters ervan niet zo goed lezen... maar nu kan ik mezelf iets sneller terug vinden... was toch wel lastig met allemaal hetzelfde logo... wat overigens wel leuk is natuurlijk.

Fijne dag nog allemaal.

Groetjes jollie

8. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Goedemorgen of eigenlijk al goedemiddag wannabees!

Hier gaat alles prima. Ik verheug me op een paar heerlijke klusweken met hopelijk [-o< een mooi bevrucht eitje.
    Ik heb net een routeplanner uitgeprint voor de verwarde zaadjes, zodat ze deze maand de weg WEL weten te vinden :) Ook heb ik ze vanmorgen toe gesproken dat ik geen luie zaadjes wil, maar alleen maar actieve en slimme zaadjes. Volgens mij heb ik wel indruk op ze gemaakt. Nu maar hopen dat het gaat lukken ;)
    Ik vind het fantastisch om een wannabee te zijn, maar ik ben liever een echte pink lady O:)

Zo ik ga maar eens heerlijk buiten wandelen. Het lijkt wel lente. Ik heb overal kriebels...

laters 8)

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    idd gezellig al die pink ladies ;)

10. Niet meer actief

Das wel een goed idee la femme, die routebeschrijving! Misschien dat ik zo maar ff een navigatiesysteem voor ze ga kopen, mochten ze dan toch nog verdwalen dan rekent dat systeem gewoon weer de goede weg voor ze uit! Succes gegarandeerd!

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik heb zelfs al zo'n fluor lichtbord opgehangen:
    Zwem hierheen en SNELLLLLL

Moeten ze wel snappen toch ghihihihi

12. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hahah... die van mij zijn ook onderweg... maar vast verdwaald aangezien de eindbestemming nog niet bestaat... zullen die balen zeg! :p

13. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ghhihihi same here.

Is ook nog een beetje vroeg voor ons he Jollie

14. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ja idd... maar ach... hebben ze de weg alvast vrij gemaakt voor de volgende lading hahaha ;)

15. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Zo is het maar net en oefening baart KUNST!

16. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Nu zijn het nog verkenners die onderweg dan bordjes kunnen plaatsen, zodat over een aantal dagen ze allemaal in 1 keer goed kunnen zwemmen.
    Hmmm zou een tomtom hier ook bij werken? :rolleyes:

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Valt altijd te proberen toch ghihihihi

18. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ik zie net dat er heel veel over 11 dagen hun eisprong hebben. Wordt dat even gezellig. Kunnen we daarna allemaal dat vliegtuig/ bus in. Yoehoe \:D/

19. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Jah ik ga mee met het vliegtuig (hope so ghihihi)

20. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ik ook. Maar liever de bus. Ik heb het niet zo met vliegtuigen en als ik daar dan 9 maanden in moet zitten, word ik niet gelukkig. Maar die bus is ook snel...duurt er ook ongeveer 9 maanden over ;)
    Ik merk wel dat ik al weer wat ongeduldig ga worden. Dat wachten duurt ook zo lang. Misschien gewoon wat meer afleiding gaan zoeken...hmmmmm

Deel Deze Pagina