Mijn buik is ook opgezet,maar dat kan bij mij 3 dingen betekenen. 1:mijn ongesteldheid komt eraan 2: Ik heb veel te veel gevreten 3:Mischien toch zwanger?
ben vanmiddag een beetje nukkig, chaggi. Ben bang dat dan toch de duivels komen. Maar goed, misschien is dat ook een symptoom van zwanger zijn....we blijven hopen.
het meis ja gaat snel he Hoest met jou ? Mijn klachten gaan allemaal wat afnemen dus ga er maar vanuit dat ik ongi wordt we zien het wel
Ja snoepen doe ik nu wel veel Ben normaal helemaal geen snoepkont en nu zit ik met zo'n mierzoete roze bubbelkauwgom van de kinderen in mijn mond
ik heb zo mn periodes... maar meestal niets! maar nu de hele dag door... zelfs als ik mn avondeten naar binnen heb komt er meteen een lading zoetigheid achteraan! Heb net 1 seconde mn eten naar binnen maar het enige waar ik nu aan denk zijn die overheerlijke koekjes die klaar liggen....
Nou meiden, ik ga maar eens wat tv kijken. Misschien nog tot vanavond, en anders later wel weer. Heel veel succes allemaal overal mee! En tot later weer! Ik duim voor jullie allemaal en hoop echt dat er snel weer wat roze komt! [-o< Dikke knuffel
Ohh wat herkenbaar bij mij ook het eten is nog geen 5 mmin door de mond en dan denk ik al weer aan alle lekkere dingen die in de kast liggen
jah echt erg hoor! En mn broek zit de hele dag door al zo strak! ppffffzit nu de hele tijd al met mn knoop en rits open.... mn vriend zegt komt door al dat snoepen! hahahaha Mja zo heel veel is het nou ook weer niet dat ik snoep, maar wel veel meer dan anders... en 2 dagen geleden ging die broek nog normaal dicht hoor! hihihi
Hallo Meiden Bij de NOD van februari was ik er ook, maar heb een hele tijd niets van mij laten horen. Ik kom er nu weer bij (als jullie dat goed vinden ) Kzal jullie ff kort op de hoogte brengen: Tis voor mij en mijn mannetje ronde 4. Ik heb aanstaande zaterdag mijn NOD. Ik voel nog niets van de ongesteldheid, maar heb ook absoluut geen zwangerschapskwaaltjes. Dus tis spannend! groetjes Susy
hey meiden ga me maar bij vriendlief op de bank nestelen! Niet te veel kleppen vanavond anders moet ik zoveel bijlezen morgen!
Zaterdag ! Normaal voel ik de ongi echt al een dag of 5 van tevoren aankomen, maar nu nog niets. Maar ik heb ook geen zwangerschapskwaaltjes...
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980& Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unne & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy& Diddl&Susy 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 & Wies31 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy & Lolaatje & Sylvana81 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska&meisje1988& Schijndelsvolk 28 maart -> Bigdream & Danjo & Marleen123 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend ...MK tussenstand ->15 - 61 - 11 - 1 - 16- 1
Je hebt een 'oude' lijst gepakt, er staat een veel recentere, een pagina of 2 of 3 terug geloof ik, nu vallen weer heel wat kleurtjes weg..