PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980& Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unne & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy& Diddl & Susy 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 & Wies31 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy & Lolaatje & Sylvana81 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska&meisje1988& Schijndelsvolk 28 maart -> Bigdream & Danjo & Marleen123 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend ...MK tussenstand ->15 - 63 - 12 - 1 - 16- 1
Ik kan jullie wrs pas maandag de uitslag geven van de test die ik wil doen, omdat ik een heeel druk weekend tegemoet ga!
Jeetje meiden ,, wat hebben jullie veel gepraat,, ik ben 1,5 halve dag ongi geweest of iets in die geest nu niks meer te bekennen,, echt vaag .. zijn er nog steeds geen zwangeren er bij ? wat jammer joh .. allemeiden die ongi zijn geworden Klotezeg .. alle wachters succes
Hallo dames, ben een beetje sipjes...ben bang dat het loosalarm was...heb net weer een test gedaan en die was weer negatief. Kreeg vanmiddag ook nog eens licht ongipijn en bij het afvegen dacht ik een sliertje bloed te zien... Na zo'n tijd ga je toch echt wel hopen hoor...waar blijven die verdomde nou. Ik wil weer klussen! Hoe is het met iedereen? Nog leuk (roze) nieuws? x
Nou, er wordt zeker veel gekletst! Zijn er nog meiden die morgen gaan testen? @Lindy: Ik heb hier al vaker gelezen dat sommige vrouwen na zo'n korte ongi in dezelfde cyclus zwanger waren geraakt. Ik hoop uiteraard dat dat in jouw geval ook op zal gaan! @Jollie: Ik wil je graag gezelschap houden in NOD Mei! Hoe eerder hoe beter!
rozeeeeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd! bij mij zijn de gekomen. eindelijk. die spanning was echt niet goed! ik wens iedereen heel veel sterkte, geluk, liefde en de al zwangere een voorspoedige zwangerschap!
Ohh meis wel vervelend maar vind het wel fijn voor je dat je nu ongi bent geworden kun je weer lekker door dikke knuffel
Jammer meis... Ik zit denk ik in hetzelfde schuitje...wil nog niet echt doorbreken maar ben bang dat ze toch op visite gaan komen...de duivels!
haj meid,, ja ik hoop het ook,, normaal heb ik een cyclus van 34 en nu had ik 29 en was maar 1,5 dag ongi heb ik nog nooit gehad zelfs niet toen ik aan de pil was,, en ja gewoon veel klussen deze maand .. heb ook ovu testen besteld dus dan weet ik precies wnnr ik mijn eitje heb .. Jollie: ahh meid zit je al in mei .,. komt goed meis.. Hou de moed er in
Nou meiden, Ben niet veel aanwezig geweest bij dit topic, maar ga jullie nu alweer verlaten. Heb gister pas een positieve ovulatie test gehad, dus zal mijn nod pas ìn april zijn. Ik mag dus van deze passagierlijst af. Voor de zwangeren onder ons:GEFELICITEERD! En voor de rest, succes! Debby
hoi dames, ik heb nog nooit eerder op het NOD forum geschreven dus nu ff een debuut hihi! mijn nod is dus vandaag asl ik uitga van mijn eitje (met de ovutesten gevonden) en anders volgens mijn gewone cyclus zondag. maar alleen maar best wel erge slijm (wittig) dus ik ben benieuwd. alleen kamp ik nu wel met een fikse blaasontsteking. kan dat anders ook van de blaasontsteking komen dat ik (nog) niet ongie ben? hoelijk gaan we nog een gezellige tijd tegemoet met mekaar! xxx Swiggy
Zou kunnen dat je niet ongi wordt door je blaasonsteking zou ff wachten tot het weekend als je het dan nog niet bent ff testen