Het wachten duurt inderdaad heel erg lang steeds. Ik ga iedere ronde heel nuchter in, maar zodra de ongi weg is begint er toch weer van alles te kriebelen.
Wachten is het magische woord hier.... hihi dat doen die kleintjes extra... we houden mammie in spanning whahaha
Heey meiden, Kom me hier ook melden! We zijn weer terug van vakantie en ter afsluiting van het weekje ardennen hebben zich vanmorgen de aangekondigd! Eindelijk na een hele rare cyclus van 58 dagen! We kunnen nu eindelijk van start aan ronde 10 en hopelijk gewoon weer 34 dagen! Nieuwe NOD 23 Maart Succes meiden Liefs Pearly
Hallo allemaal, Ik ben hier voor het eerst. Mijn vent en ik proberen vanaf mei 2006 om zwanger te worden, maar nog steeds geen geluk... Mijn cyclus is tussen de 4 en 5 weken in, dus het is best lastig plannen wanneer HET moment is om te gaan vrijen. Als het deze maand weer niet raak is, zit ik eraan te denken om een ovulatietest te gaan kopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes, Sjaantje
Ik weet niet op welke dag je nu zit en je gemiddelde cyclus is, maar mocht je ovulatietesten willen gaan gebruiken zou ik voor de Clear Blue digitaal gaan. Ik gebruik deze ook en ze zijn super duidelijk. En je kan ze met ochtendurine gebruiken.
Ik zit nu op dag 25... Gemiddeld is mijn cyclus 32 dagen. Vanaf welke dag moet je beginnen met een ovulatietest? Ik heb me er nog niet zo in verdiept. Waarschijnlijk helpt een gebruiksaanwijzing Ik heb de tests ook op het internet te koop gezien, heeft iemand daar ervaring mee? Dank trouwens voor de snelle reactie! Groetjes
Ik heb even gekeken en met een cyclus van 32 dagen zou je op dag 15 kunnen gaan testen. Je kan ze ook hier via de site bestellen van Matcare dat zijn ook hele goeie, maar ik ben niet zo'n held met streepjes interpreteren. Het is net wat iemand fijn vind zeg maar.
hallo allemaal, zo net terug van de 9 maanden beurs en dat is toch aardig confonterend kan ik zeggen maar nichtje cq beste vriendin is zwanger en had gevraagd of ik mee ging en dat doen we dan natuurlijk he moet ook zeggen dat ik het heel erg leuk vond maar die huishoud beurs vreselijk ben helemaal omver gereden door mensen met trollys en tassen vol met gratis spul kan me indenken dat men dat leuk vind maar weten ze wel dat zo'n trolly die achter je aan zwalkt meer mensen raakt dan je in de gaten hebt? hahahaha maar al met al een leuke dag liefs
@ Anna: wij waren vandaag op op de huishoudbeurs. Maar: die trolley vol met spullen waren zeker niet gratis hoor. Je moest echt overal voor betalen. vreselijk... Ik kom er nooit weer. We waren meet een uur klar met alle hallen incl. 9 maanden beurs. Ik denk dat ik gewoon niet het type ben voor dit soort dingen...
Heej Marieke! Hoe was het gisteren? Of heb je dat al ergens opgeschreven? Ik zal eens even teruglezen...
@Pearly.. eindelijk duidelijkheid, maar wel jammer dat je dan toch ongesteld wordt en niet fijner nieuws! Heel veel succes en ik hoop dat het deze maand gaat lukken (met een kortere cyclus!)
Heej Jollie, komt je bruin/roodverlies na het klussen? Of is het echt veel de hele dag door? Misschien een adertje geraakt? Of het heeft met ontpillen te maken.. Wel irritant hoor.
Nou het is niet van het klussen... de eerste keer was het de hele dag door... en vandaag was het alleen in de ochtend... ik zelf vond het al vreemd... maar goed! als het nog een paar keer gebeurt ga ik me wel zorgen maken hoor... dus gewoon ff afwachten!
jaja we zijn erweer... kheb nu de twee jongste kindertjes van me schoonzusje op logeren.. ze zijn 3 en 1... echt leuk!