Balen meid. Berna: hoop voor jou dat hij nog stijgt. Hier al 3 dagen last van wat spotting. Gisterenmiddag was het rood geworden en gisterenavond weer bruin. Tot heden toe nog niks nu. Ben wel af en toe misselijk en heb het al 1,5 week ontzettend koud. Ook wat buikkrampen en steekjes. We wachten maar weer af. Temp was vanmorgen wel weer gestegen met 0,1 graad. Hopelijk is dat positief. Had gisteren voor mezelf gependeld en daar kwam uit dat ik nu zwanger zou zijn van een tweeling. Een jongen en een meid. Ben benieuwd hihihi. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
goedemorgen dames hebben we lekker geslapen? mijn mannetje is weer werken. moet me nog opmaken en een tekst van buiten leren....heb vandaag presentatie!argggg jammer yuntje dat je ongi bent geworden! hier gisteravond vrienden op bezoek gehad met de kleine (zij is 20 en hij ook en hebben een zoontje van 1,5) erg sweet! xxx
Hey dani86, Hier erg lekker geslapen hihi alleen weer zo verdommes vroeg wakker omdat ik zo weg moet... ben blij als het morgen is dat ik lekker kan uitslapen... hihi Jij ook lekker geslapen meid? En veel suc6 met je presentatie!
thanks meid....presentatie zal wel lukken...ik heb eindelijk eens een nacht doorgeslapen (lagen ook al om 22uur in bed....maar nog even geklust ) hahahah maar om 6uur gaat de wekker omdat mijn mannetje moet werken ik hoef pas om kwart over 10 te beginnen dus om 9.50 de bus...... morgen inderdaad heerlijk uitslapen
Ik zit me nu wat te bedenken. Er staat bij mijn banner dag 25 en over 4 dagen kun je testen.dan zou ik een cyclus hebben van 29 dagen? klopt dat? of zie ik het nu verkeerd?
Wanneer was precies jou 1e dag van ongi? De mijne de 27e,zit ook al even te rekenen. Ik heb knallende hoofdpijn,is bij mij geen goed teken
Ja die van mij ook hihihih 27.maar miss kan het komen omdat de maand februari 28 dagen had? ik ging op een andere sita kijken bij lilypie en toen gaf hij dit aan 25 en 3 dagen kun je testen?
Ik hoop dat ik het gewoon volhou tot woensdag met testen. (als het nodig is) Heb zelf sterk het vermoeden dat ik ongi moet worden
nee over vier dagen kun je testen dus dat is de 1e dag van de volgende menstruatie........wanneer ben je de laatste keer ongi geweest? teel daar je cyclus dagen bij op. bijvoorbeeld laatste ongi 1 februarie en e hebt een cyclus van 28 dan is 1 februarie de 1e dag....... dus dan zou je de 29e ongi moeten worden....snappie?