We hebben iig wel weer goed geklusd dus ik hoop dat mijn ei wel vandaag of morgen gaat springen... En dan over 2 weken opnieuw testen... Moet ik dan nu naar NOD-april ?
Hey ladies! Mag ik ook nog ff meekletsen in deze spannende dagen? Mooi en duidelijk lijstje trouwens! Ik kan niet wachten met testen! Heb t gevoel dat t weleens raak kan zijn deze ronde.. Normaal neemt de pijn in mijn borsten af rond deze tijd maar het lijkt wel erger te worden. Voel ook wat steekjes in mijn buik vooral ´sochtends en ´s avonds. Dus laten we t hopen...of mijn lichaam houdt me voor de gek en ik heb gewoon een langere cyclus... Zijn er nog meer meiden die dit weekend gaan testen?
Dank je meis! Ga jij op je NOD testen of ervoor/erna? Ik ga morgenochtend testen denk ik.. Normaal heb ik er geen problemen mee om te wachten maar iets geeft me een apart gevoel deze cyclus... Dus toch maar eigenwijs en een dag te vroeg testen..hihi
Jazeker! Maar probeer me er nog niet te veel mee bezig te houden. Ik ga er echt vanuit dat ik gewoon ongi word!