Mone: gefeliciteerd met je verloving! Ik vind het echt wel wat extra's hebben: verloofd zijn! En de tijd naar je huwelijk toe is zo'n super leuke tijd. Succes gewenst met de voorbereidingen! En wie weet, voordat je trouwt is er misschien al een kleintje op komst! Alle meiden die negatief getest hebben maar waar nog geen bloed te zien is: nog even moed houden he. Ik ga maandag een testje wagen denk ik... Ik heb inmiddels al zoveel negatieve testen gehad dat ik er gewoon een beetje tegenop zie . Misschien wacht ik wel gewoon tot de dag na m'n NOD...
Misschien kan hier mij iemand helpen. Ik heb 14 februari een curretage gehad. Afgelopen maandag 19 maart, dacht ik dat mijn menstruatie kwam (wel weinig maar dacht dat het nog kwam), heb de gyn gebeld, en die zei dat ik dan weer clomid mag gebruiken. Dinsdag heb ik het recept gehaald, maar 's avonds was er niets meer.Ben op woensdag wel begonnen met clomid, ondanks dat er geen menstruatie meer was. Nu hoor ik van andere meiden, dat als de menstruatie niet doorzet, dat dat een teken van zwangerschap kan zijn. Ik heb wel last van duizeligheid en moeheid, die mijn gyn wijdt aan de curretage. Ik heb 3 weken na de curretage wel nog een echo gehad, alles was schoon, dus daar kan het niet van zijn. Ik weet het niet meer. Misschien heeft hier iemand suggesties of hebben het meegemaakt. Mijn banner ben ik van uitgegaan, dat op 19 maart mijn menstruatie was.
Lieve Jiska... gewoon wachten tot na NOD is het verstandigst. Zonde om voor je NOD al testen te verspillen. Nog een paar daagjes geduld! Succes allemaal
Na je MK is je menstruatie van slag. Dus het kan vroeg, laat en/of veel, weinig zijn. Ik had zelf ook heel weinig en 11 dagen te laat. Doet toch veel met je lichaam, een MK...
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980& Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy& Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 & Wies31 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy & Lolaatje & Sylvana81 & Susy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska&meisje1988& Schijndelsvolk 28 maart -> Bigdream & Danjo & Marleen123 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend ...MK tussenstand ->15 - 71 - 12 - 0 - 14- 1
Hallo allemaal zie dat er alleen maar nega is getest een geen nieuwe zwangeren pfff het wordt wel eens tijd hoor
Heeej Jacky! Da's idd errug kort, was er zelf ook van geschrokken,maar zoals anderen ook al zeiden, het zal wel komen door het 'ontpillen' .. Dankjewel voor je succeswens! haha, in deze periode kunnen we dat goed gebruiken, zoals iedereen hier denk ik Als het je eerste is wil je het graag pas laten weten aan je omgeving als ie er is, niet nu je het steeds aan het proberen bent Maar je zit dan met zoveel in je hoofd en geweldig dan dat dit forum er is en dat mensen zoals jij mij kunnen helpen ! TOP dankjewel! We duimen nog steeds dat mijn redness uitblijft deze maand Jij ook succes en THANKS ( nogmaals ) ! Knuf, Gé
Hahah, danjo - daar ben ik het helemaal mee eens! Het mag wel een vruchtbaar maandje worden Succes meis !
laten we het hopen maar heb er geen goed gevoel meer bij Maar kan onder mn banner dat maakt me zo onzeker snap je natuurlijk wel als het niet raak is dat ik er nooit meer in geloof
He bedankt, Jannes! Ik ga inderdaad gewoon wachten tot na de NOD! Voel me er ook veel rustiger bij. Echt zoiets van: ik zie het wel... Ik kan er toch niets meer aan doen .
Aj Danjo, 6 pendels ? jeetje! ik hoop echt voor je dat ze gelijk hebben hoor! Ik wacht op mijn pendeluitkomst.... Weet wel dat ik 2 zoontjes zal krijgen tzt, maar wanneer ? Maar meis, keep faith - ik zal iig heel hard voor je gaan duimen! Liefs, G