Je bedoelt de pendels? Dan kan ik me inderdaad goed voorstellen dat je er niet meer in gelooft. Zelf geloof ik overigens ook niet in... He meid, maar nog even moed houden he
Heey meiden, Waar blijven die roze namen? Wordt een er een beetje van al die rode en groene namen! Hier is ook nog niks te bekennen! Ga misschien morgen of maandag weer een testje er tegen aan gooien! Liefs Pearly
Dus je denkt, dat ik die anderhalve dag tot mijn menstruatie mag tellen en uitgaan van een nieuwe cyclus?
nou dat tempen zegt ook weinig, had vanmorgen weer 36.6, en werd vanmiddag ongi. Dus zet me maar in het rood. Maandag naar de ha, en dan naar de gyn. Hoop dat daantje gelijk heeft met haar pendel, dan wordt april mijn maand! Succes allemaal nog! Ik hoop dat er nog wel meer roze komt! Ik hou jullie in de gaten! liefs wies
hey meiden een vraagje hoe doen jullie dat eigenlijk temparatuur meten? met een gewone thermometer en waar krijg je dan die kaartjes? Boh vandaag een rommel dag in me onderbuik rommelt het al de hele dag en ben met vlagen misselijk Liefs Dimmel
ik doe het rectaal (beste temp plek, bij andere plekken moet je er graden bij optellen enzo), beste is nog voordat je je bed uitgaat en elke dag rond hetzelfde tijdstip... kijk even bij temperatuurkaartjes, daar staat een site waar je het bij kan houden, maar je kan het natuurlijk ook op papier bijhouden
Hey bedankt he! Ja het klopt in principe wel. M'n eerste ronde was 47 dagen... op basis daarvan zou het 15 maart zijn. Maar ik werd 24 februari een soort van ongi en dus was m'n 2e ronde maar 27 dagen. Dus 27 dagen na 24 februari is 22 maart... vandaar! Maar goed ik ben het nu nog niet geworden; verwacht ook niet dat het raak is, we hebben niet bijster veel geklust. Zolang ik nog niet ongi wordt test ik elke week een keertje.
Balen, wies . Ik hoop dat je verder kan na je bezoek aan de ha en de gyn en dat het helemaal goed gaat komen! Heel veel succes toegewenst! Liefs, Jiska
Jammer meiden maar werd vanmiddag ongi, ben nu erg chagerijnig want geloofde er op een gegeven moment wel in...helaas Succes allemaal! PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980& Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy& Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 & Wies31 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy & Lolaatje & Sylvana81 & Susy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973&Jiska&meisje1988& Schijndelsvolk 28 maart -> Bigdream & Danjo & Marleen123 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend ...MK tussenstand ->15 - 71 - 12 - 0 - 14- 1[/quote]
Annabuik, balen voor je ... Ik hoop dat het in de volgende ronde wel helemaal goed gaat komen! Misschien zie ik je wel heel snel terug bij de NOD van april ...
Ooh wat balen Annabuik en Wies. Veel succes in de volgende ronde. Hier nog steeds geen spoor van duivels. Loop de hele dag al te broekgluren. hihihi. Ik wordt echt gek van mezelf. De pijn in m'n buik voelt nu niet meer als ongi krampen. Het wordt anders en begint uit te stralen naar m'n benen. 't Is dat ik zoiets heb van: ik KAN gewoon niet zwanger zijn, anders had ik vanavond nog een test gedaan. Er gaan allerlei mogelijke verklaringen door me heen. Zoals dat ik nu pas een eisprong heb of zo. Maar ja, ik heb al een week ongi krampen. En ik heb'm'n hele leven al cyclussen die korter zijn dan 31 dagen. We zullen het wel zien morgen! Wie gaat er morgen nog meer testen? D'r moet morgen gewoon roze bijkomen op de lijst!!!!