't is allemaal nog zo onwezelijk. Ik heb de test voor me liggen, maar ik kan amper geloven dat het echt al weer zo snel raak is. Nu eerst maar even dochterlief uit bed halen! Veel succes ook voor de andere testers vandaag!
Kan het me goed voorstellen dat het nog onwerkelijk is voor je geniet er maar lekker van hoeveelste ronde was dit voor je?
Wies31: Balen meid, hopelijk heeft de pendel idd gelijk meid! annabuik: Ah nee he meid... balen hee! Mamanorah: Wat zie ik daar? een mooie zwangerschapsbanner? Van harte gefeliciteerd meid! Ja dames hebben we toch nog gelijk gekregen dat er vanaf deze week meer roze bij ging komen! MamaNorah is de eerste van het stel wat nog gaat volgen! Super hee! Hier mijn temp weer iets gestegen... dus begin het ook wel een beetje spannend te vinden eerlijk gezegd... (kaartje staat in mn album) Voor de rest van de dames die ik vergeten ben... Suc6 in de volgende ronde of nog met wachten! Dikke kus
@Schijndelsvolk Jou kaartje ziet er mooi uit,jouw temp stijgt iedere morgen? Owwww ik hoop het zo voor je
thanks meid... en je als je kijkt bij de tempkaartjes kan alles... de ene daalt voor zijn ongi en de andere pas als ie ongi is... Ik begin er hier steeds meer vertrouwen in te krijgen hoor! Moet wel zeggen het word ook steeds moeilijker om niet te testen hihi
Gefeliciteerd MamaNorah. Mooi streepje hoor op de foto. eindelijk weer een roze naam. Hopen dat er nog veel volgen.
Yeeeh!!! MamaNorah Echt geweldig!! Daar zaten we met z'n allen op te wachten! Nu is het natuurlijk wel je taak om zoveel mogelijk roze te strooien!
strooi strooi strooi strooi strooi * strooit wat hormoontjes vanuit 't roze vliegtuig dat nog maar half vol is * Bedankt voor jullie lieve felicitaties. Ik hoop echt dat er snel meer roze namen volgen hoor. Zo zie je trouwens maar weer dat je altijd hoop moet houden. Ik had echt niet verwacht dat ik deze maand zwanger zou zijn. Tijdens de vruchtbare periode weg en weinig geklust. En dan toch lukt het.
hey dames ik ben er ook weer even....vandaag gaan wij met vrienden naar de stad lekker iwnkelen! gisteravond zijn ze ook hier geweest was het 4uur nieuwe tijd Very Happy hihihihih ook hebben we gistermorgen geklust.......en misschien vanasvond weer :d hahaha wat gan jullie doen?