MamaNorah, gefeliciteerd! Dames hebben we het allemaal gevangen, mijn mand stond al klaar . We willen nog meer ROZE!! Knuf Aisca
mama norah hartelijk gefeliciteerd had er een beetje over heen gelezen! geniet ervan! wat waren je symptomen? xxx
Gefeliciteerd mamanorah! (Dat biedt perspectief; wij hebben ook weinig geklust deze maand haha maar toch durf ik er niet vanuit te gaan hoor! )
MamaNorah, van harte! Geniet er lekker van Nu idd maar hopen dat er op deze mooie dag meer roze namen mogenkomen Hier nog niks te zien/voelen..
goedemorgen meiden mamanorah van harte gefeliciteerd meiden die ongi zijn geworden BALEN heel veel succes in de volgende ronde alle wachters op naar roze meiden er is nog weinig roze mijn duimen blijven draaien voor jullie gr maria
Hoi meiden. Ik mag in het rood. Vanmorgen was mijn temp gekelderd naar 36.6 en jawel even later vonden die rode duivels me. Op naar ronde 6 en naar april. Weer 1 zwangere erbij zie ik. Gefeliciteerd. Spannend voor enkele dames: duim voor jullie. Hopelijk nog meer roze namen. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Mijn temp is vandaag ook gekelderd naar 36,2 (1e keer meten was het 36,1). Misschien is mijn menstruatie nu toch op komst?
@ mamanorah van harte Gefelciteerd! @ mamavanJordy Balen meid! Dikke knuff voor jou! Hier ook nog steeds niks te bekennen! We wachten geduldig af! Misschien dat ik vanmiddag nog een testje doe! En anders morgen! Liefs Pearly
haloootjes! Ik ben weer terug van weg geweest (3 weken vakantie) Ik zag op de passagierslijst mijn naam in het paars, maar wil iemand die voor mij rood maken? Na 5 dagen overtijd (!) toch ongi geworden. Het kwam waarschijnlijk door de jetlag en slecht slapen enzo. Ik voelde me ook niet zwanger, toch getest natuurlijk, maar helaas. Ik heb vannacht in het vliegtuig ergens boven India mijn eitje gehad als het goed is. Afgelopen week hebben we het ELKE dag gedaan (stout he?) Zelfs nog op de ochtend voor vertrek. Dussss, we zien wel weer. Ik verhuis in iedergeval naar NOD april. DOEI! Ps. nieuwe zwangeren PROFICIAT Meiden in het rood. BALEN HE? Op naar een nieuwe kans.
Wat balen MamavanJordy en Jessica77. Veel succes in de volgende ronde. Dikke knuffel voor jou naomi33. Ik kan me voorstellen dat dit een heel moeilijke dag is voor je. Echt het duidelijkste was de buikpijn die ik al een week heb. Eerst waren het echte ongi krampen en sinds eergisteren veranderde dit in steken, en een ander soort buikpijn die naar m'n benen uitstraalde. En ik was al een paar dagen een klein beetje misselijk, maar vanmorgen was het echt een stuk erger (nog voor ik getest heb)! Verder begon ik tegen m'n man te klagen dat het stonk in huis, terwijl hij niets rook dus mijn reuk zal ook wel aan 't veranderen zijn. Had ik bij m'n 1e zwangerschap ook. En jeukende tepels... Ik zal 't ook nog even neerzetten bij het eerste symptomen forum!
hallooo allereerst naomi heel veel sterkte meid ik voel met je mee... voor de zwangeren heeel erg gefeliciteerd ! voor alle anderen we gaan gewoon hopen op een volgende ronde! nu heb ik ook nog een vraagje ik had vorige week zaterdag posi ovu test.. 2 dagen ervoor de dag zelf en de dag dr na heftig geklust... nu had ik gisteren avond lichte ongi pijn en iets wat ik nog nooit heb gehad namelijk bruin verlies slijm achtig... nu is het weer weg alleen heeel soms lichte ongi pijn... dat zou betekenen dat ik misschien een week te vroeg oni word.. heeft iemand ook wel eens tussen door bruin slijm verlies ? sorry als het een domme vraag is hoor maar ik ben goed bezig om mijn cyclus te leren kennen en dit was weer eens wat nieuws.. fijne zondag hoor liefs wiesje