NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    misschien is iedereen aan het carnaval vieren? :whistle:

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    en ik zit naast je :D

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @johanna ja tegelijk op de rose wachtbank hij is groot zat hoor!

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    best lekker zo met een chipje en een water op de rose wachtbank ;)
    --ik ga nu naar mijn rose bedje, haha--

5. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    hoi meiden

Zo ik ben ook weer thuis en niet van het carnaval, want daar heb ik helemaal niets mee. Mijn moeder wordt 60 en dat vieren we ongeveer het hele weekend. Wel leuk hoor, maar je weekend is zo wel snel om.

Fijn dat er al weer meiden op de wachtbank zitten. Kunnen jullie debanken alvast een beetje voorverwarmen. Ik ga hard voor jullie duimen.

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    gefeliciteerd met je moeder la femme!
    en we doen ons best de bank te verwarmen...maar het wordt hier vast snel drukker.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @la femme gefeliciteerd met je moeder,en die bank houden we extra warrrrrrrrrmmmmmmmmmm

8. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ik wilde nog even wat kwijt. Kan toch wel bij jullie!?
    Mijn zusje probeert ook zwanger te worden en was na een half jaar gestopt te zijn met de pil nog steeds niet ongesteld geworden. Nu zit ze bij de gyn en krijgt provera of primoluut en clomid. Ze heeft haar eerste behandeling nu gehad en is na 34 dagen nog steeds niet ongesteld geworden, maar ook niet zwanger, want haar test van vanmiddag was negatief. Toen belde er net een vriendin van haar met het goede nieuws dat ze zwanger is. Mijn zusje bij ons in tranen. Niet dat ze het haar vrriendin niet gunt, maar omdat ze zelf ook zo graag wilt. En had het er echt even moeilijk mee en denkt dat het bij haar nooit gaat lukken (haar eicel rijpt niet voldoende waardoor ze geen eisprong krijgt).
    Ik heb niet verteld dat ik ook weer probeer zwanger te worden en voel me nu echt vervelend als het straks bij mij wel misschien raak zal zijn. Een beetje dubbel zeg maar. Ik baal als ik ongesteld wordt, maar mijn zusje vertellen dat ik weer zwanger ben, lijkt me ook zo verdrietig. Het is eigenlijk zo oneerlijk dat sommige vrouwen zoveel moeite moeten doen. Ik gun iedereen zo'n klein wonfdertje en helemaal mijn lieve zusje. Mijn oudste zus heeft 4 kinderen en heeft haar eerste drie kinderen ook met een behandling van clomid gekregen (ze heeft een schildklierafwijking) Haar vierde kindje is spontaan zonder hormonen geboren.

Nou ik moest dit echt even van mijn hart. Gewoon omdat ik het verdrietig voor haar vind en voor alle andere dames.
    Ik zei net tegen mijn vriend dat we anders misschien nog even moeten wachten en hij zei heel terrecht dat we daar haar niet zwanger mee krijgen. dat is ook waar, maar mijn gevoel wil haar gewoon ook gelukkig zien.

Bedankt voor het lezen lieve wannabees

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    La femme wat een verhaal,echt vreselijk voor je zus nu,ja ik kan het wel begrijpen dat je denk van laten wij ff wachten,maar ik geef je vriend wel gelijk je krijgt haar daar niet zwanger mee,jammer genoeg niet,en laat jou plezier en geluk niet in de weg staan,en wie weet ben je wel snel zwanger( wat te hopen is natuurlijk)of misschien duurt het nog ff dus je weet toch niet wanneer je zwanger raakt en dan zou het ook zonde zijn om nu te wachten,maar ik vindt het echt erg voor je zus.

10. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Thanks Joma. En ik weet dat wachten geen zin heeft, want zoals je zegt bij mij kan het ook wel een aantal maanden duren, maar ik hoop gewoon dat het bij haar snel raak mag zijn. Misschien samen zwanger zijn. Dat lijkt me echt fantastisch!

Bedankt voor het luisteren/ lezen. Lucht weer even op bij mij. Ik kan er met haar nog niet over praten, omdat ze niet weet dat wij bezig zijn. (is ook beter denk ik)

Ik ga zo lekker slapen. Tot morgen wannbees.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @la femme slaapse tot morgen!

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Misschien moet je het haar juist wel vertellen dat jullie bezig zijn. Mocht het dan zo zijn dat het snel raak is bij jullie, dan komt de klap niet zo hard aan. Het is voor jezelf ook prettig om vrijuit te kunnen praten met je zus over wat je bezighoudt. Jullie kunnen dan omtrent het zwanger worden misschien dan nog wel meer aan elkaar kwijt, lijkt mij erg prettig iig.

Zo Daam komt even binnenvallen :) :)
    Ik zit in de nachtdienst en heb gisteren de :evil: :evil: op bezoek gekregen dus ik ben van NOD feb. naar maart verhuisd. Ik hoop dat ik mee mag kletsen zonder roze jasje aangezien mij niet gaat lukken om mijn avatar aan te passen. Ben namelijk niet echt handig met computers. :oops:

13. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik ben het met je eens Daam, misschien dat het inderdaad scheelt als
    je het inderdaad verteld.
    Jullie kunnen dan ook jullie ervaringen delen enzo
    En de teleurstelling als je toch weer die :evil: krijgt ook delen ;)

En tuurlijk mag je mee kletsen Daam..... jasje of geen jasje!
    Iedereen hoort erbij vind ik.

Ik ga lekker naar men bedje, net een gezellige avond gehad bij paps en mams en heerlijk van de wijn gesnoept ghihihi.

Daam werkse nog even!

Truste voor straks

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dank je Daantje!

15. sjaantje2

sjaantje2 Lid

17 feb 2007
    87
    0
    0
    Vleuten
    Hallo,

Sorry Daantje dat ik niet eerder antwoord op je berichtje over de ovutest. Ik had afgesproken met mijn lief om een eind te gaan fietsen en zat al een poosje achter de computer. Op de fiets bedacht ik me dat ik me bij feb ipv mrt had moeten melden. Is het ok dat ik hier blijf?

Maar goed de clearblue test of matcare via deze site? Ik zag in de winkel dat zo'n ovutest niet bepaald gratis is! Niet erg voor een keer, maar een aantal maanden achter elkaar wordt een dure business! Is het nog goedkoper via internet?

Ik probeer er elke maand minder mee bezig te zijn, maar zo aan het eind van mijn cyclus lijkt me dat niet te lukken. Ik vraag me ook af wat de symptomen van een zwangerschap zijn voordat je over tijd bent. Ik heb altijd wel gevoelige borsten rond die tijd, dus dat kan alle kanten op ongesteld of zwanger...

Ik begin het soms heel vervelend te vinden om te horen dat er vrouwen die ik ken zwanger zijn. En dat het allemaal in 1 keer is gelukt. Terwijl ik ook blij voor ze ben en het ze gun. Maar ik wil ook zo graag!

Groetjes,
    Janine

16. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    la Femme wat lastig meid...ik snap dat je je zusje wilt beschermen tegen meer verdriet. Maar in dit geval schiet je daar idd niet veel mee op. De tip om haar te vertellen dat jullie bezig zijn vindt ik persoonlijk wel een goeie. Aangezien ze zich er dan iets beter op kan voorbereiden. *knuff*

17. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    nou ik denk dat ik hetzelfde ben dan!
    was ook echt niet mijn ding maar nichtje vond de 9 mnd beurs helemaal leuk en daar gingen we voor
    huishoud beurs maar een heeeel klein stukje gezien
    en dat was idd genoeg

18. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    @ la femme,

idd heel moeilijk. wil je hier veel sterkte mee wensen want om er dan heel eerlijk over te praten lijkt me wel het beste maar ook wel heel moeilijk

liefs

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goede morgen meiden!

20. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    joepppppieeeeeee

ik ga carnavallen vandaag
    erg he maar mijn hubbie heeft hier nooit zoveel zin in maar hij heeft zich overlaten halen door vrienden
    en echt waar hij heeft zelfs zin om te gaan

gaan al jaren bijna niet meer dus heb er nu even veel zin in!

Deel Deze Pagina