Mamanorah gefeliciteerd... over een weekje weet ik meer voel me zo down en buikpijn, misselijk verschrikkelijk pijn aan me borsten maar goed ik wacht tot volgende week... lekker weertje he! wat gaan jullie doen vandaag?
@ MamaNorah gefeliciteerd! Ben hier al een tijdje niet echt meer geweest en er zijn echt veeeeel te veel pagina's bijgekomen om terug te lezen (zo'n 200!). Alle wachters wens ik natuurlijk veel succes!
Heey Mede collega zwangere Mamanorah haha, super van harte gefeliciteerd! Ik heb precies hetzelfde gevoel als jou constant een beetje ongi/achtige klachten, borsten, afscheiding, misselijk met vlagen, opboeren en MOE! Aan alle meiden die ongi zijn geworden succes met de volg. ronde Naomi veel sterkte ik weet hoe je je voelt, mijn vader is overleden 6 jaar geleden maar het lijkt nog niet zo lang geleden. Je gaat ze steeds erger missen. Ik was toen 21 en nu ben ik afgelopen Juli getrouwd was erg moeilijk en nu ben ik zwanger. Ben meteen toen ik wist dat ik zwanger was naar zijn graf gegaan en heb verteld dat ik zwanger ben. Ik moest huilen, hij wilde ook zo graag opa worden. Sorry voor dit emotionele verhaal x
Hi Bigdream, Ik heb gisteren negatief getest... En vanavond komt m'n "kleine" broertje logeren....voor een week.. dus....als ik zaterdag nog niet ongi ben dan stuur ik m'n broertje even naar de AH om wat te halen, en kunnen wij testen..... spannend hoor allemaal! Zou op zich wel grappig zijn, dit weekend bij m'n ouders: We zijn verloofd volgend weekend bij m'n ouders: We krijgen een kindje.....
He mamanora super hoor, vanaf nu meeer roze! Het komt helemaal goed vanaf nu ik voel het (of wil het voelen haha ben namenlijk zelf ook aan de beurt deze week.) Alle ongi-dames balen zeg maar hou hoop op naar de volgende ronde!
hallo dames ik kom me hier weer melden! nog een kleine week en dan mag ik weer gaan testen. maar omdat ik vorige keer al na 3 dagen overtijd een negatieve test had wacht ik er nu maar iets langer mee...spannend weer voor iedereen suc6! liefs marieke
heel veel beterschap toe gewenst en een dikke knuffel ze blijft altijd in je hart voort leven ik ben mijn moeder in 2004 zo plots verloren auto ongeluk en mis haar ook nog steeds iedere dag de pijn blijft en de kleine dingen die ze doen er voor je zijn enzo meid heel veel sterkte gr maria
hey dames ik ben weer terug van de stad was erg gezellig. hebben in de stad middag gegeten 9lekker makkelijk) en ijsje gegeten had ik echt zin in! waarschijnlijk heb ik nu mijn eisprong heb ontzettend last van steken in mijn rechterlies......dit keer wel erger dan normaal! dus mijn nod zal eerder zijn! vanaf nu 15 dagen erbij....... wat hebben jullie allemaal gedaan?
Vandaag zijn mijn ouders op bezoek geweest en zijn we naar vrienden gewandeld. Daar even gezellig bijgekletst en net gegeten. Rustige maar lekkere zondag. Moet over paar uurtjes weer weg naar Schiphol. Moet paar dagen naar ons kantoor in Nice... Morgen NOD, dus echt helemaal geen zin om te gaan. Ben woensdag ook pas weer terug... BAH
Zo heb weer ff bijgelezen Nog steeds geen bloed hier,wel last van ongikrampen(al de hele week) Het gekke is normaal heb ik dit pas zodra ik ongi ben,en heb hoofdpijn(ook al de hele week) Vandaag wel een hele leuke dag gehad. We zijn met de kids naar Ouwehands dierenpark geweest Als ik morgen niet ongi ben is dat mijn langste cyclus vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil
@Naomi: Heel veel sterkte. Ik weet ook hoe je je voelt. Mijn vader is een kleine 9 maanden geleden plots overleden en ik mis hem nog dagelijks in allemaal kleine dingen. Ik denk aan je.
hey naat leuk dat je het naar je zin heb gehad was ook lekker weer behalve het windje Hier ook nog niets te bekennen maar moet nog ff 2 dagen wachten
hallo, ik schrok me net kapot. stond onder de douche en zag een klein slijmerig beetje bloed in het doucheputje verdwijnen. ik ben niet ongesteld geworden en bloed nu verder ook niet. heb al zitten zoeken op het internet wat het kan zijn en het lijkt erop dat het of een innesteling of een vroege miskraam kan zijn geweest. heeft iemand dit ook meegemaakt? raak hier wel ongerust van... sjaantje
he gatsie..... laten we maar hopen dat het een innesteling is dan! Sorry geen ervaring mee verder..... Hoe voel je je nu lichamelijk?