Ja goed nergens last van hahahaha....maar we zitten nu op dag 28 dus zou betekenen dat we vandaag ongi moeten worden want ik heb een cylcus van 28 dagen pfff word gek van mijn banner hihi ik hou er gewoon op dat ik morgen mijn nod dag heb
Nou meiden, spannend dus! Pfff, weer ff bijgelezen vanaf blz 740! Wat een hoop gekletst weer en ik zag dat MamaNorah zwanger is, gefeliciteerd!
dag Dames, Heb helaas het hele weekend geen tijd gehad om evenbij te lezen. Hoop dat ik vanavond ff tij d heb. Alle dames die inmiddels ongi zijn geworden: Sterkte meiden, en tot in april. Ja bij mij zijn ze inmiddels ook gearriveerd. Helemaal zonder aankondiging spontaan zondag ochtend ermee wakker geworden. @Berna, das niet zo mooi, en ik had nog wel zilke goeie hoop voor je! maar jah daar heb je niet zoveel aan hé. Hoeveel dagen is je cyclus nu? Ik ga nu uit van 38 dan sla ik april helemaal over. groetjes, Caitlin
Goedemorgen meiden. Heb weer een beetje bijgelezen... Ben nog steeds niet ongesteld en heb vanmorgen een testje er tegenaan gegooid--> NEGATIEF! Ik nap er nix van. Je moet toch vanaf de eerste dag na je NOD kunnen testen?! Ik heb van die testen die je vanaf 4 dagen voor de ongi kunt gebruiken! (matcare) Ik voel ook nog niets van de ongi. Ik snap er niets meer van. Ik bid dat ik snel zwanger mag raken. Helpt naar mijn idee beter dan duimen Ik zie trouwens net dat mijn cyclus banner uit zichzelf opnieuw is begonnen te lopen (de pessimisten )
Met mijn moeder afgesproken dat ik zo toch bij haar ga testen. Mijn moeder heeft zo'n "gevoel" Ik haal wel een dubbelverpakking. Mocht de test nu niets aangeven,kan ik de andere bewaren voor een andere keer
@MamaNorah: Gefeliciteerd! @Susy: Niet iedereen maakt even snel HCG aan. Sommige meiden testen zelfs pas een week of meer overtijd positief. Er is dus nog hoop voor je. Whaha! Ja, daar had ik ook last van.
Haaai ladiessss, goedemorgen! Hoe gaat het hier? Ik wil graag alle zwangeren feliciteren Helaas ga ik door naar ronde 3, ik ben gisteren ongesteld worden.. Ik wens iedereen veel succes
@schaapje82: dankjewel voor de bemoediging! @Nathalie1973: Spannend! Hoop het zo voor jou! @seker: Balen voor je!
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980& Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy& Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 & Wies31 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy & Lolaatje & Sylvana81 & Susy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973 & Jiska & meisje1988 & Schijndelsvolk 28 maart -> Bigdream & Danjo & Marleen123 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend ...MK tussenstand ->16 - 71 - 13 - 0 - 14- 1