Laten we het hopen ja! Heb nog niks geen gevoel dat ik ongi moet worden, normaal heb ik dat al minstens een week van te voren!
Nou dames, hier zijn de ook gekomen. Bah, wat kan je lichaam je toch in onzekerheid brengen hè. Was moe, gevoelige borsten, hele week ongipijn en geen ongi pukkels. Dus ik dacht "wie weet". Nou mooi niet dus! Ik ga naar april.... Succes alle wachters! Wil jullie niet in april zien!
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980& Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy& Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 & Wies31 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy & Lolaatje & Sylvana81 & Susy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973 & Jiska & meisje1988 & Schijndelsvolk 28 maart -> Bigdream & Danjo & Marleen123 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend ...MK tussenstand ->16 - 71 - 13 - 0 - 14- 1
Meiden, even over die NOD dag. Als je een cyclus van 28 dagen hebt, en vandaag is dag 28, dan moet je morgen pas je NOD dag hebben of ongesteld worden volgens mij. want je begint dan met een nieuwe cyclus op die dag te tellen en als dat dus op dag 28 zou zijn (vandaag) , dan heb je maar een cyclus van 27 dagen. Vandaag dag 28, morgen ongi (maar hoplijk niet) is weer dag 1 van je nieuwe cyclus. Ik dacht dat het zo zat maar kan er natuurlijk helemaal naast zitten
Mijn banner doet ook raar,want bij mij staat ook dag 28 en morgen testen, terwijl mijn cyclus 28 dagen heeft
Nou niets hoor Test was negatief,geloof er nu niet meer in. Laat die maar komen nu,dan kan ik weer verder
Als je nu op dag 28 zit heb je volgens mij morgen je NOD, als je dan ongi wordt begin je dan opnieuw met tellen, maar dag 28 hoort nog bij deze cyclus. Want als je vandaag ongi wordt, was gisteren de laatste dag van je cyclus en die zou dan 27 dagen zijn. Maar je moet natuurlijk helemaal niet ongi worden, maar even als voorbeeld,maar nogmaals ik kan er ook helemaal naast zitten.
Ja baal er flink van. Net ff lekker potje zitten janken aan de telefoon met mijn vriend. Hij vond het ook echt klote. Wij gaan nu (met MK meegeteld) ronde 10 in en we horen om ons heen alleen maar mensen die zwanger zijn en ja hoor in de eerste of tweede ronde.. Maar ach, morgen weer een nieuwe dag en deze maand volop er tegenaan!
Hey Nathalie 1973 Wat jammer! Hoe reageerde je moeder? Maar geen bloed geeft moed...wie weet moet je nog ff een dag of 2 wachten! Komt wel goed meis!
Alles kan nog......................2007 ook nog als je voor volgende maan moet gaan.kindje kan ook te 3 of 2 of wat dan ook weken te vroeg komen
He, balen meis, ik snap wel dat je nu zoiets hebt van het zal wel niet meer, laat maar komen. Al is er natuurlijk nog een klein kansje, dus ik blijf gewoon nog voor je duimen. Mar t is natuurlijk gewoon balen! :x
Ze trok gelijk de test uit mijn handen en was nog zenuwachtiger dan ik Ze zei:"Kunnen we geen kruis erop tekenen? Heeft geen zin he Mijn moeder had 2 kaarsjes aangestoken voor me,terwijl ik op de plee zat. Ze heeft ze gelijk teleurgesteld uitgeblazen.