Ja baal wel hoor. Was nog hartstikke druk bij de apotheek en zat al om mijn heen te kijken of ik geen bekende zag (Alles is hier dicht op maandagmorgen) Ben ik eindelijk aan de beurt en die vrouw zegt: "Zegt u het maar" Ik zeg:"wil een zwangerschapstest van clear blue. Zegt ze"wat zegt u?" Ik wil een ZWANGERSCHAPSTEST.
Ik zelf heb nu het gevoel dat het niet zo is hoor. Bij de andere kids had ik ruim voor NOD niet eens de tijd om mijn broek omhoog te hijsen. Toen al dik kruis(op test )
Als jouw cyclus 28 dagen heeft dan klopt je banner. Dag 29 is je NOD en kun je testen. En als je ongi word, dan is dat dag 1 en heeft je vorige cyclus precies 28 geduurd.
Soms zit ik ook te denken he? Ben al bijna 34 Mijn moeder was op haar 34e al in de overgang Ik heb al met al alwel 20 jaar aan de pil gezeten nu. Toen ik 21 was en zwanger werd van Michelle binnen 1 maand,wist ik niet eens van vruchtbare dagen en NOD al helemaal niet
Even een vraag, IJ voelde laatst aan je baarmoedermond,maar wat moet je voelen dan als je wel of niet zwanger bent of kun je voelen?
Wat ontzettend balen zeg. Zoveel rood erbij! Jullie laten mij toch niet alleen bij de december mama's zitten? Veel succes voor de wachtenden en een dikke knuffel voor diegenen die ongesteld zijn, of negatief getest hebben.
Even een vraag, IJ voelde laatst aan je baarmoedermond,maar wat moet je voelen dan als je wel of niet zwanger bent of kun je voelen=
Dat weet ik nu ook niet meer. Paar dagen gelee zat hij heel laag en was zacht,nu zit hij hoog en is hard