Mischien heb ik wel een late innesteling gehad en heb ik nog heel weinig HCG. Maar ja weet het nu echt niet meer
Weet even niet precies wat je bedoelt, maar als je bijv bij je eerste ronde op die dag 27 ongi werd, dan was je cyclus inderdaad 26 dagen, maar dan is je tweede cyclus gewoon hetzelfde. Want als je daar weer een dag af trekt (omdat je dus die dag ongi werd, dus 25 dagen) Maar het startte een dag eerder, omdat je cyclus van ronde 1 een dag korter duurde, dus kom je denk ik verder gewoon hetzelfde uit qua hoeveelheid dagen, alleen is het op de kalender wel een dag eerder, het schuift gewoon een dag terug, maar de cyclussen blijven verder evenlang. Denk ik...
oke het iedeale plaatje je hebt een menst van 28 dagen dan is je meest vruchtbare dag vaak op dag 14 dus 14 dagen ernaar wordt je dan vaak ongi zoe moet je het zien toch
Goedemorgen dames, wat zijn er veel ongi geworden ! Dat was niet de bedoeling. Jeetje! Vandaag even een dagje thuis. heb vreselijke hoofdpijn en duizelig. Heel vervelend. Van mijn temp. begrijp ik ook niks. Die is met pieken en dalen, zo is het 36.5 en een dag later 35.4. Waar kan dat aan liggen? Mijn nod berekende ik altijd als volgt. Had altijd ee ncyclus van 31 dagen, dus vanaf mijn eerste ongi dag teld ik er 31 dagen bij. Een dag later werd ik ongesteld (dag 32). Het klopte precies. Nu kan dat niet meer want ik ben erg onregelmatig sinds 2 jaar. Knuf Aisca
dat gelukkig niet pff Mn ongi gevoel is weer weg maar dames ga jullie verlaten mn hond uitlaten en dan werken doei doei
Ik heb ook pukkels in mijn gezicht. Heb ik anders nooit. Een heel stom vraagje wat is wit vloed precies? Ik verlies op het moment helder slijm met witte slierten erin. Sorry voor het onsmakelijke! Twee pendels zeggen dat ik deze maand geen menstruatie krijg, maar zo aan mijn hoofdpijn te voelen komt het er toch aan. Hoop het eigenlijk niet, hihihi. Knuf Aisca
Ik denk zelf dat het deze maand bij mij niet raak is... Heb 2 weken terug een blaasontsteking gehad en mn vriend had vorige week een blessure waardoor we 4 dagen niet hebben kunnen klussen! Dus denk dat ik mn ei gemist heb.. Vind het zowiezo moeilijk om te weten wanneer dat zou zijn geweest! Nou ja, volgende keer beter!
Nee... Ik luister ook niet meer naar mn lichaam! Kan me ook voor de gek houden en bij alles wat ik voel denk ik oh jee! Dus nu negeer ik gewoon alles!hhaha
Hier is het volgens mij ook niet raak. Er zit elke keer een dag of 3, 4 tussen de klusbeurten. Manlief is erg verkouden en ik ben verkouden geweest.
hey dame sik ben er ook weer........ heb eerst een uitgeslapen tot half 10 en daarna begonnen aan de grote schoonmaak......moet ik wel een week voor uit trekken daar ik vanmiddag moet werken morgenmiddag naar het ziekenhuis woensdag en vrijdag toetsen op school maar gaat helemaal goed komen....heerlijk weettje dus..... ik heb gister inderdaad mijn ei gehad....ongelooflijk die steken........niet meer normaal....... maar nu zijn ze weg dus zit ik weer op de wachtbank!wachtten of het deze maand raak is........we hebben nu 3 dagen achter elkaar geklust....dus even afwachtten..... 14 dagen naja ik krijg mijn tijd nu wel om en probeer zo min mogelijk hier te kijken zodat ik me niet gek ga maken wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Hee Dani, ik wou dat ik ook kon zeggen dat ik heb uitgeslapen. Helaas ging bij mij om 6.15 al de wekker. Zit nu bijna te slapen achter mn computer, het is ook al zo verrekte rustig op kantoor