Hoi Dani, ik ga vandaag helemaal niks doen. Heerlijk zo'n dagje voor mezelf. Ga nu even onder een hete douche staan, misschien zakt de hoofdpijn een beetje.
Wat een getel en gereken hier Ik heb testen besteld, ik denk dat ze morgen binnen komen. Ik denk dat ik er toch nog maar een testje aan ga wagen. De laatste keer dat ik getest heb was op 10 maart, nu dus 16 dagen geleden. Anders ga ik volgende week toch maar eens naar de dokter toe, want dit schiet niet op... Ik zit nu alweer op dag 58...
Nou Marleen, dat zou ik ook doen. Wat lang zeg! Dat je het geduld kunt opbrengen om zo lang te wachten!
Ach ja... steeds stel ik het uit.. Ik heb zelf het gevoel dat de dokter toch gaat zeggen: Afwachten, je wordt vanzelf wel weer ongesteld.. Ik ben op maandag altijd vrij. Als er volgende week maandag nog niks is dan ga ik toch maar een afspraak maken. Denk nu nog soms dat ik gewoon een cyclus over sla of zo. : : :
De dokter doet er toch niks aan... ben er ook geweest in mn vorige ronde.. Tis toch afwachten en hoort bij het ontpillen! Hoe vervelend het ook is...
Dag 58, pfff dat is wel heel lang! Ik zal het ook zo doen. En is het inderdaad mogelijk dat je een cyclus over kan slaan? Hoe voel je je? Knuf
Is heel goed mogelijk om een cyclus over te slaan! Ik ging ook meteen van het ergste uit en was al helemaal depri.. Maar was heel normaal zei mn huisarts.. 2 dagen later werd ik ongesteld! haha!
Nou mijn ongi komt er ook aan ga nu eerst weg.en dan straks nog een keer naar de wc en dan weet ik het defenitief
@Anneke & Aisca, dat je niet heel vaak klust is zeker geen garantie dat het niet lukt die maand. Mijn vriend was zelfs een aantal dagen voor en tijdens mijn eisprong in het buitenland en tóch.... zie banner! Dus die zaadjes overleven echt wel een poosje hoor (want, nee, het is niet de postbode geweest toen mn vriend weg was, hihi). Dus zeker niet te krampachtig klussen (wat jullie zelf ook al zeiden) en gewoon rustig afwachten of je ei er zin in had Succes!
Dat is ook zo.. Nog gefeliciteerd! Je lichaam is een vreemd geval dus dit is iets wat je niet voor het zeggen hebt.. Helaas! We wachten rustig af.. Ik ben nu wel rustiger eronder omdat ik het idee heb dat het niet raak was.. Helpt misschien ook wel om er niet constant mee bezig te zijn...
@Anneke: klopt, dat scheelt heel veel. Ik heb nog steeds het idee dat het mij ook geholpen heeft. Juist in een maand waar ik stuk relaxter was 'omdat het haast niet raak kon zijn', is het raak. Je lichaam functioneert gewoon beter zonder stress, absoluut. Ik duim voor een spurt van heel veel roze aan het eind van maart!
Hallo allemaal, ik moet even wat kwijt want ik wordt gek. ik heb vandaag mijn nod en ik ben zo zenuwachtig. wil zo graag dat het raak is. Nou dat lucht op groetjes
Murmel je antwoord geeft moed! Ben deze maand een en al stress. Mijn ouders (moeder/ stiefvader) zijn sinds kort uitelkaar en mijn zus doet nu een partij raar tegen mijn moeder! Daar kan ik absoluut niet tegen . We zijn zaterdag met z'n tweeen bij haar op visite gegaan (even naar Hengelo vanuit Hoofddorp) we hebben er een uurtje gezeten, want ze zie helemaal niks. Mijn moeder zit er erg mee . Knuf