He meiden, Ik ben eindelijk "ongi", tenminste een opgewekte ongi.. dus telt eigenlijk niet. Nu maar hopen dat m,n lichaam het zelf weer oppakt! Vergeet alleen steeds te tempen... dat moet zó wennen.. Waar is de pasagierslijst? weet iemand op welke pagina die staat? Ben zo benieuwd... Groetjes Linneke
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980& Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy& Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 & Wies31 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy & Lolaatje & Sylvana81 & Susy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973 & Jiska & meisje1988 & Schijndelsvolk 28 maart -> Bigdream & Danjo & Marleen123 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend ...MK tussenstand ->16 - 79 - 13 - 0 - 19- 1
Kan ik me voorstellen meis! Mijn cyclus is op het moment ook ineens een puinhoop! Hij is altijd vrij constant geweest en sinds vorige maand ook ineens 58 dagen en deze maand is ook weer een verassing! meid Ik hoop dat je cyclus snel weer normaal is! Dikke knuff! Liefs Pearly
zo ames nu ben ik eens de eerste...we hebben ons vanmorgen verslapen, naja we....mijn vriend...normaal om 6uur opstaan om 7.15 werd ik wakker dus echt haasten...is hij net de deur uit.......ik moet zo even naar school en vanmiddag naar het ziekenhuis...voor de rest ga ik weer poetsen.....wat gaan jullie vandaag doen?
goedemorgen pfff ik heb af en toe steken in mijn rug en helemaal onder in mijn buik bij mijn schaamstreek bah weer ander kwaaltjes ga er gewoon van uit dat ik ongi wordt
goedemorgen dames, Voor de meiden die ongi zijn geworden... balen meiden! Voor de nega testers... er is nog hoop zolang je nog geen duivels op bezoek hebt! Hier word het nu erg spannend... temp is hetzelfde als gisteren en nog geen ongi te bekennen... droom wel al 2 nachten over posi-testen... gisteren dat ik m aan hubbie liet zien en vannacht hoe we het de familie vertelden... Ik probeer nog ff te wachten met testen... (zolang ik het volhoud hihi)
Ik wil proberen nog een paar daagjes te wachten... (zolang dat lukt hihi) is echt stom eerst kon ik het niet laten om niet van te voren te testen en nu heb ik zoiets van ik wacht nog wel een paar dagen... durf het gewoonweg niet hihi
Hihi Misschien is dat ook wel een goed teken... Ik ben bang dat ik niet aan het testen toekom. Ben sinds gistermorgen wel met vlagen misselijk, maar de ongikrampjes zijn gisteravond ook weer begonnen. Dus ben er bang van. Normaal gesproken beginnen de pukkeltjes al wel een week van te voren te komen, maar ik heb er nog geen een gezien :
Jouw temp ziet er echt goed uit zeg! Spannend hoor,ik duim voor je! Owh dat jij dat geduld kunt opbrengen om niet te testen,knap hoor
Goedemorgen ... @linneke ... Jaaaaaa, eindelijk een ongi. Duim voor je dat je lichaam het nu overneemt.
Owwww, Schijndelsvolk, wat spannend! Echt super knap dat je nog kunt wachten met testen! Ik wacht in spanning af... Je houdt ons op de hoogte he... Hier nog geen ongi te bekennen. Maar omdat ik gisteren negatief getest heb, verwacht ik dat het vandaag wel zal gaan gebeuren. Ik herken de symptonen ook .