@schijndelsvolk: heb jij nog ergens last van? Of dingen die wat opvallen? Ben nieuwsgierig........hihi
haha jawel, al n week misselijk (+braken zo nu en dan) en ontzettend moe... ECHT heel erg moe... en jeuk (.)(.) maja dat heb ik meestal wel deze tijd... dus dat zegt me niks...
Nou schijndelsvolk, misselijk zijn en braken valt wel heel erg op! Zag ook je tempkaartje; al met al ziet het er wel heeeeel positief uit meis! En tja, aan de ene kant weet je het eigenlijk al, maar durf je er niet aan toe te geven...hihihi Toch? We willen eigenlijk een evt. teleurstelling voor blijven.........zucht......
@Schijndelsvolk: Morgenochtend wel testen hoor! Want al die symptomen blijven bekijken, schiet je niks mee op. Zo'n dikke vette streep/plus/zwangertekst is veeeeeel leuker!
pfff wat ik me nu toch weer heb! Ga net naar de wc en moest poepen (sorry voor de details!) veeg ik me af zit er een sliertje bloed aan het papier, ik nog een keer natuurlijk en toen was het heel waterig maar nog lichtroze. Meteen balen dus ik dacht meteen dat ik ongesteld was terwijl ik dit pas donderdag behoor te worden en mijn cyclus de laatste maanden heel regelmatig is. Nu maar een inlegkruisje ingedaan maar jullie raden het al natuurlijk! Niks meer te zien, ben ondertussen al 5 keer naar de wc gelopen maar nog steeds niks. Vind dit zo vreemd, heeft iemand dit ook eens gehad? Sorry voor het hele verhaal maar moest het f kwijt Kus
haha nee weet t maar heb er ook cyclussen tussen gehad van wat langer dus wil eigenlijk daar ff op wachten... als word het nu steeds moeilijker als ik hier zo allemaal lees hihi
Het kan toch geen kwaad om een test te doen? Je weet zelf het beste wat je voelt en als je ongeveer weet wanneer je je ei hebt gehad, kun je er rustig een testje tegenaan gooien! Heel erg veel succes met deze spanning
haha ja ei si goed te zien en heb meestal 12 dpo hihi maja ben en blijf een zeikerd lol hihihi morgen maar eens kijken denk ik zo...