NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    wat is toch een prachtige dag :D
    hier wordt je toch weer vrolijk van :whistle:

2. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Heb je helemaal gelijk in!

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Me to \:D/

4. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Daar krijgen we energie en een positieve instelling van, hihi.... Dat heb ik altijd al wel hoor :D Maar inderdaad wel heerlijk weer een paar mooie dagen [​IMG]

5. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Oh, dit is lekker..... :) Ik zit achter de computer en het zonnetje brandt lekker op mn rug.... Lijkt wel warmtemassage zo, heerlijk! :p

6. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Ha dames,

leuk om al jullie berichten te lezen. Ik kom hier nog niet zo lang, maar het is leuk om met iedereen mee te leven.

Ik heb per ongeluk het vinkje aan laten staan de vorige keer dat ik een antwoord plaatste (afgelopen maandag) zodat ik steeds bij elk nieuw bericht een melding krijg vanuit mijn messenger. weten jullie hoe ik dit achteraf kan uitschakelen?

Ben "al" 1 dag overtijd, spannend! is nieuw voor mij, ben zeer regelmatig, dus ik word nu echt wel nerveus :) wacht nog even met testen, een paar dagen. Je cyclus kan toch zomaar eens veranderen zeggen ze. En daarbij voel ik ook aan niks dat ik zwanger zou kunnen zijn....geen dikke boops/misselijk etc. etc.

We wachten "rustig" af.............

7. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    We zijn trouwens al weer goed op weg naar de 800 pagina's!

8. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Hoi Elsa, volgens mij moet je dat doen in je profiel. En als je een antwoord typt staat er ook onderaan het scherm "Waarschuwen als er gereageerd is" Danmoet je het vinkje daar ook uit zetten, volgens mij.

9. doreen

doreen Lid

26 mrt 2007
    9
    0
    0
    Tja, ik ben vandaag begonnen :( Maar goed, een volgende keer maar.

10. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    bedankt mausje, in mijn profiel staat het ook standaard uit,maar ik was het in een vorig bericht vergeten uit te zetten (per geplaatst bericht kun je het schijnbaar ook nog aangeven)

doordat ik nu een nieuw bericht heb geplaatst heeft het het oude volgens mij overschreden en krijg ik geen reminders meer.

Wel gezellig hoor, maar het zijn er zoveel :) dat ik het niet allemaal kan bijhouden.

ga ik me maar weer eens bezighouden met andere zaken.....kijken of ik al ongi ben geworden........hahahahahaa..........tis wat!

11. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Elsa, dat had ik in het begin ook hoor :rolleyes: Ben je niks anders aan het doen dan wegklikken van die meldingen, hahaha!

12. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He Suiske balen meis!
    Dikke knuf!

13. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Hey meiden, ik ga weer even iets nuttigs doen! Want dit forum is zo verslavend dat ik anders niets meer uitvoer, hihi... Misschien ben ik er vandaag nog, en anders wordt t denk ik donderdag pas weer... En dan heb ik hopelijk goed nieuws, maar ik denk gewoon ongi..! We zien t wel, iedereen nog een fijne dag.. :D

14. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Fijne dag meis, ik duim voor je!

15. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Ik ga duimen voor je!

16. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Ik ben vanmorgen hier nog ff langs gepiept en nu ik weer kijk zijn er weer heel wat ongi geworden :( ...
    Bale, bale, ik hoop voor ons allemaal dat het de volgende ronde wel raak is :( :D ! Ik heb al een negatieve test van gisteren en ik voel de ongi-krampen nu ook opkomen... Waarschijnlijk wordt ik dus echt ongi...
    Maar het lekker weer maakt heel veel goed! Gek, ik krijg er ook gewoon een positieve instelling van. Het komt wel goed allemaal, denk ik dan :D .

17. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Het is rustig hier...

18. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Hey meiden, ik moest nog even snel mn mail checken en zag toen hier nog jullie berichtjes staan, dus wou nog even zegggen dat ik t lief vind dat jullie voor me duimen en dat doe ik natuurlijk ook voor jullie! Allemaal heel veel succes met wachten, en anders gaan we gewoon weer gezellig en vol goede moed naar de volgende ronde... Maar eerst proberen we natuurlijk nog roze te worden...! Tot snel

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier nog steeds geen bloed,maar heb echte vreselijke ongi krampen en hoofdpijn :(

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    spannend meis

mijn duimen blijven draaien

knuff

Deel Deze Pagina