zo dames ben net terug uit het ziekenhuis donderdag terug om te bespreken met anasthesist en binnen 2 weken geholpen, moet aan de anasthesist vragen of het kwaad kan ja of nee...... meteen even gestopt bij de bakker voor een lekker broodje gezond....... van poetsen zal wel niet veel meer komen vandaag! ga zo de hypotheekadviseurs eens bellen.....we hebben mooie woning gezien dus even informeren! xxx
Nou, ik ben er toch maar weer even. Ben net wel even bezig geweest, maar zit nu even koffie te drinken, dus toch hier maar weer even kijken... Ik heb net nog een kruidvattest gedaan (kon het toch niet laten) Maar was helaas negatief... Dus ben er nu echt wel van overtuigd dat ik ongi ga worden, dus kom maar op! Dan kunnen we weer vol goede moed door naar de volgende ronde.
Ja, t moment dat je op de test kijkt is even balen. Maar heb ook wel zoiets van, het is pas de eerste ronde, dus we mogen niet klagen, ik lees hier zoveel over mensen die al zo lang bezig zijn... Dus, t is balen en jammer, maar we gaan gewoon weer verder... Op naar de volgende ronde, blijf nog wel hier tot t helemaal zeker is!
Ja, t moment dat je op de test kijkt is even balen. Maar heb ook wel zoiets van, het is pas de eerste ronde, dus we mogen niet klagen, ik lees hier zoveel over mensen die al zo lang bezig zijn... Dus, t is balen en jammer, maar we gaan gewoon weer verder... Op naar de volgende ronde, blijf nog wel hier tot t helemaal zeker is!
Nee! Ik zag die test liggen, en denk laat m toch maar doen, dan hoef ik ook niet meer te hopen en wachten. Dus hoogstwaarschijnlijk op naar de volgende ronde... Wacht nog wel even af of ik ongi wordt, want had eigenlijk mn NOD op morgen staan, maar heb m een dag vervroegd omdat ik (dacht dat ik) mn eisprong had gevoeld, maar ik kan er natuurlijk naast zitten. Dus ik hoop dat als ik dan toch ongi wordt het wel snel komt, dan kunnen we echt verder! En dan ind, gewoon weer door naar de volgende ronde!
Zo meiden, ik ga zo buiten spelen! Haha! Nee hoor, ik ga naar huis toe, ik zie jullie morgen wel weer! En Schijndelsvolk, ik verwacht een testresultaat van je....
Deze maand was mijn eerste pilloze maand, en ik ben nu - op de 26e dag van mijn cyclus - ongesteld geworden. Eigenlijk ben ik er blij mee, want nu weet ik in ieder geval dat alles gewoon naar behoren werkt - tenminste, daar is een ongesteldheid die op tijd komt een teken van - dus we gaan vrolijk naar ronde 2!
Ik heb sinds vandaag echt hele zere tepels. Weet iemand of dit kan komen door een eventuele eisprong? Ik heb dit anders nooit (voor zover ik me kan herinneren). Misschien word ik wel ongesteld? (normaal dan geen zere tepels). Afwachten maar weer.. Ik moet wel zeggen dat het dan wel door mijn hoofd schiet: "Of zou ik zwanger zijn?" Afwachten dus.
Hoi allemaal, vandaag een heerlijke dag gehad met de kids. Het is heerlijk weer , dus nog extra buiten kunnen spelen ook 8) . Ben er gisteren achtergekomen dat ik een bijholte ontsteking heb, vandaar de hoofdpijn. Antibiotica voorgeschreven gekregen die ook met een evt. zwangerschap samengaat . Hoe is jullie dag verder? Ik moet elke keer nodig plassen, verlies veel rekbaar slijm , ben erg duizelig en heb het koud. Ben dus erg blij met het zonnetje! Zo even boodsschappen doen en dan kom ik nog even kijken. Knuf Aisca.
Kennen jullie dat? Kom je uit je werk: gauw e-mail bekijken en snuffelen of er hier ook nieuwe zwangeren zijn... Maar helaas vandaag geloof ik hè? Wel een heel aantal rode namen weer tegen gekomen. Balen zeg.. Zet hem op meiden! Ik ga maar gauw eten koken, manlief wil dadelijk ook wel wat hebben en om eerlijk te zijn rammel ik ook best wel. (heb vandaag niet gesnoept!!)
Meiden, ik wordt vandaag echt gek van mezelf. Ik zei telkens heel stoer, eerste ronde, lekker nuchter, niks aan de hand...! Maar vandaag blijf ik maar denken... Ik heb vanochtend een test gedaan, ik keek toen voor t raam tegen t licht en dacht toen heeeeeeeel licht een streepje te zien, maar op t eerste oog niks te zien, dus ik dacht ik zal wel alleen zien wat ik wil zien. Nu heb ik die test vandaag volgens mij al wel 10 keer weer gepakt en voor t raam gehouden, en ik denk toch nog steeds dat er iets staat, maar ben ook bang dat ik dat alleen wil zien. Omdat je op het eerste gezicht niks ziet! Dus heb mn temp gemeten, was heel de afgelopen week zo rond de 36.9/37.0, en nu 37.1.... Nu ga ik toch weer twijfelen, zei vanmiddag nog zo nuchter, op naar de volgende ronde, maar heb nu stiekem toch weer een heeeeeeel klein beetje hoop. Zo dat is eruit! Sorry meiden, ik weet dat ik niet mag klagen zo in de eerste ronde, maar ik wou het heel even kwijt. Waarschijnlijk wordt ik gewoon morgen ongi, en is het net als met mn lichaam, je kan jezelf soms zo voor de gek houden omdat je het graag wil. Dus ik hoop maar dat jullie me niet heel raar, een aansteller of een zeur vinden als ik hier morgen gewoon meld dat ik ongi wordt. Maar wilde dit gewoon graag even vertellen.
@meisje1988 meid als je ene kind wil is eelke maand te lang. en ik gellof graag dat je steeds il kijken in die testen maar na ik geloof 10 minuten mag je niet meer kijken he
hallo hier nog niets te bekennen meisje je moet gewoon een streepje zien met het blote oog en binnen 10 min idd aflezen maak jezelf niet gek en wacht gewoon nog ff 2 of 3 dagen dan kun je altijd weerr testen Duim voor je