Hee meiden, kom jullie ook gezelschap houden... Vorige cyclus was 36 dagen, heb mijn NOD op 4 maart..
1 maart: relin & marieke21 & Annabuik& dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart: bibu & Chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie 3 maart: hummel & johanna79 & Pebbles & julie123 4 maart: Sann & Yvetje1982 & gerda1975 &Jen25 6 maart: franklin 7 maart: morgaantje & leeuwin & angelina1979 8 maart: Kristel83 9 maart: micha & salapio 12 maart: Appie 14 maart: mini23 15 maart: visjes 16 maart: schaapje82 ook ik heb mezelf er maar tussen gezet. Allemaal veel succes deze ronde !
Ja tis zeker druk! Wel spannend om naar die dagen toe te werken haha. Vanaf wanneer rekenen jullie op een eisprong? Met mijn cyclus van 28, reken ik er pas op na 18 dagen (vorige keer getest met ovulatietesten). Op welke dag komt deze bij jullie en voelen jullie het eitje ook springen?
Dit wordt de twee de keer dat ik het echt bewust ga mee maken ik had wel vorige maand echt doorzichtig rek baar slijm (klinkt echt vies) Ik heb door het ontpillen denk ik elke keer een raar gevoel in mijn buik dus weet niet of ik het echt voel springen. Moet zeggen dat het rekbare slijm precies kwam toen het op mijn banner zei dat ik het meest vruchtbare ben. We gaan in mijn meest vruchtbare periode verhuizen dus kunnen we meteen het nieuwe huisje inwijden.
hoi dames Ik heb mezelf er ook ertussen gezet! 1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 8 maart ; kristel83 9 maart ; micha & salapio 12 maart ; appie 14 maart ; mini23 15 maart ; visjes 16 maart ; schaapje82 Als ik iemand vergeten ben moet je het ff zeggen Liefs Tijgertje23
hallo meiden, ben ik weer! nog steeds last van steken!mogen maar ff de gyn bellen!want dit voelt anders dan mijn normale menstruatie,veel meer pijn, maar nog steeds misselijk!xxx
o echt waar meid Ik wens je heel veel sterkte morgen misschien dat het toch zo is je weet het maar nooit toch? Ik zal keihard voor je duimen Liefs Tijgertje23
dag lieve meiden allemaal! hier is het weer rustig, de zijn alweer vertrokken en zijn er weer helemaal klaar voor! Volgend weekend gaan we 4 dagen naar amsterdam! jaja gaan jullie landje eens verkennen succes allemaal en op naar de klusperiode! groetjes en knuffel julie
Ik heb mezelf er ook ertussen gezet! 1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistimon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 8 maart ; kristel83 9 maart ; micha & salapio 12 maart ; appie 14 maart ; mini23 15 maart ; visjes 16 maart ; schaapje82 Met behulp van clomid gaan we door naar Maart!
hoi meiden ik kom me hier ook even melden 4 maart is mijn nod dag!dus afwachten maar,en klussen natuurlijk!
ik heb gebelt met de gyn! hoefde me niet zo'n zorgen te maken, heeft allemaal te maken met de operatie!pfooooeeeeeee xxx