NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ja grappig he... achja we weten dat de boel werkt he!

Komt me eitje misschien wel eerder deze maand... en dat betekent dus ook een kortere cyclus.. dat wordt afwachten dan maar!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jollie fijn he die kwaaltjes met mij gaat het goed voor de rest nergens last van,echt last van pijn in mijn buik is over heeft 2,5 dag geduurt ,en nu alleen nog maar zwaar gevoel onderin me buik...

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ja joma spannende tijden breken aan... wel grappig tegen de tijd dat ik me ei krijg kun jij al bijna gaan testen! leuk zeg

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Trouwens, Sjaantje, je kunt gewoon je wijntje blijven drinken hoor! Sowieso is het in de prille allereerste dagen/weken niet gevaarlijk voor het vruchtje.
    Maar wat vooral belangrijk is: stel je voor dat je wat maandjes moet wachten eer het raak is en dat je dan IEDERE maand voor niets TWEE WEKEN geheelonthouder ervoor bent: moeite voor niks!
    Pas als je overtijd bent, is het raadzaam om de alcohol echt binnen de perken te houden.

Niet roken is wel erg belangrijk als je zwanger wilt worden, want dat gaat niet zomaar uit je lichaam. Kun je dus beter zo snel mogelijk mee stoppen.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jollie ja dat gaat snel he! spannend hoor, maar ik heb waarschijnlijk ook eerder me eitje gehad .

6. sjaantje2

sjaantje2 Lid

17 feb 2007
    87
    0
    0
    Vleuten
    dat ben ik nu dus wel al 7 maanden aan het doen! telkens de laatste 2 a 3 weken van mijn cyclus geen alcohol! maar dat hoeft dus niet? ik kon er niks over vinden op het internet.
    roken doe ik niet en heb ik ook nooit gedaan, dus daar hoef ik niet over na te denken
    dank voor je reactie murmel! echt fijn dit :)

7. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    ik drink ook graag eens een glaasje wijn, en in het weekend laat ik me graag eens gaan...ik ben daar niet mee gestopt, noch geminderd, als ik zwanger ben, zal ik wel stoppen, met roken en drinken !

groetjes en klussers...klus er maar op los!

groetjes
    julie xxxx

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou Sjaantje, dat scheelt weer wat avondjes spa-rood dan, haha! Gewoon lekker doen en als het eenmaal zo ver is, kun je nog vroeg genoeg stoppen en gezond leven.

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja meiden helemaal mee eens hoor als het zo ver is kan je altijd ermee stoppen en gezonder gaan leven

@julie123 jij ook nog 13 dagen net als ik

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    het wachten is weer begonnen......

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @johana ja wij moeten even lang wachten! :(

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    kunnen we samen kwaaltjes vergelijken, haha....

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @johans ja dat is wel fijn hier he!je mag bij mij komen klagen hoor !hihi en nu al kwaaltjes of hele kleine klachtjes?

14. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Dames, ik heb jullie advies nodig. ik heb de afgelopen 3 maanden de ovulatie testen gedaa. meestal rond de 10e dag begonnen. ik heb een cyclus van gemiddeld 35 dagen. Ik heb dus nog nooit mijn eisprong kunnen spotten! Helaas. Wanneer zouden jullie gaan testen met de ovulatie testen? Vanaf de hoeveelste dag?

Wat als ik de eisprong helemaal niet kan vinden? Is het zo dat als ik de eisprong niet kan vinden, ik ook geen eisprong heb? Ik dacht, dat als ik ongesteld wordt, moet ik dus ook een eisprong hebben, of klopt dat niet? Klinkt ik u heel onervaren en naief?

ik hoor het wel van jullie!

alvast mega bedankt!
    Kuz van mij

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    wij hebben ook een drukke week/dag achter de rug.
    ister de schoonouders en ouders elkaar laten ontmoeten ging zeer zeer goed want vandaag waren ze er weer. mijn nicht was met d ekleine op bezoek voor de carnavalasoptocht te kijken(komt voor de deur langs) was erg gezellig. hebben net gegeten en mijn ouders zijn nu bij mensen op bezoek wij gaan filmpie kijken!

hoe is het hier?

xxxx

16. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Ik heb 4 zwangere collegas die allemaal nog bijna een pakje per dag roken! Dat vind ik pas dom. 2 zijn zwanger geraakt van een one night stand. Dat vond ik best moeilijk, en wij maar klussen, en nu het klussen met de benen de lucht in.
    Maar ja, geluksvogels zul je altijd houden!

Wel heel slim dat je gaat stoppen als het zo ver is. Het is het eerste qua gezondheid wat je je kind mee kunt geven!

Kuz

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hey meiden ik heb ff een vraagje miscchien raar en dom ,maar ik wil het wel ff weten, kan ik nu gewoon onder de zonnebank of is dat niet verstandig?

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Niemand antwoord? :(

19. Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus laat ik me even voorstellen;
    Ik ben Susan en ben 35 jaar, ik heb afgelopen aug. een curretage gehad, omdat m'n kindje geen hartslag meer had vanf de 8e week :( , maar er kwam geen spontane miskraam (ik was al bijna 11 weken zwanger). Sindsdien proberen mijn vriend en ik weer zwanger te worden, maar het lukt niet erg. m'n zus vertelde me vorige maand dat ze ook voor een kindje zouden gaan en is nu 5 weken zwanger... ik ben erg blij voor haar, maar voor mezelf een beetje verdrietig. :cry: ik ben vandaag ongi geworden, dus ik ga inmiddels alweer de 7e ronde in vanaf de miskraam.

Groetjes Suus :p

20. jessy 28

jessy 28 Lid

15 feb 2007
    40
    0
    0
    groningen
    Volgens mij kan dat geen kwaad hoor mocht je evt zwanger zijn.
    Het enigste wat er kan gebeuren als je zwanger bent is dat je een zwangerschapsmasker krijgt.
    Maar als je t toch niet vertrouwd kun je bij n goeie zonnebankstudio toch ook gewoon advies vragen?
    Dat horen ze vast wel vaker!

Liefs

Deel Deze Pagina