Zit ineens te denken. Mijn nod is helemaal niet 30 maart, maar 29 maart. 30 maart is de dag dat ik kan testen volgens mn banner en dat is cyclusdag 29. Donderdag 29 maart is dus mn nod
En ik ook! Wat spannend allemaal! Ik leef echt met jullie mee! We gaan gewoon voor nog minimaal twee roze namen hoor, deze maand. Hier nog niks te bekennen. Als ik morgen niet ongi wordt ga ik donderdagmorgen maar weer een testje wagen, denk ik.. Maar omdat de test van gistermorgen negatief was, reken ik nergens meer op...
He Diddl; hoe is het met jou? Ik zag al even dat je een rode naam had.. Balen, zeg... Marieke21: Hoe gaan jou onderzoeken? Nog in de MMM? Liefs Lin
Ben hier al lang niet meer geweest, wilde de rest van de maand even niet meer met zwanger worden bezig zijn. Vandaag mijn NOD, maar ben nog niet ongesteld geworden. Wel sinds gisteren ontzettende ongikrampen, dus alles wijst erop dat ik gewoon ongesteld word. Heb nu ook buikpijn en denk dat de mij vannacht of in de ochtend wel zullen vinden. Heb nu even het idee dat ik noooooit meer zwanger word Maar morgen ben ik vast weer positiever. Slaap lekker allemaal!
goedemorgen dames. mijn mannetje is weer werken en ik heb me oo al gewassen en opgemaakt. moet alleen nog even eten maken en stofzuigen! vandaag een drukke dag en morgen ook! heb eerst toetsen van 9 tot 15uur en om 16uur heb ik met een vriendin afgesproken om samen te eten en naar de bios te gaan en morgen om kwart voor 10 naar huisarts om 12uur naar mijn nicht om half 3 werken tot 18uur en om half 8 komt een hypotheek adviseur......... vandaag word het ook lekker warm (20 graden) dus ik ga heerlijk ervan genieten! wat gaan jullie doen? XXX
Goedemorgen! Ik ga zo naar mn werk. Net even getempt en 0,4 graden omhoog in één keer. Ben benieuwd of ie morgen nog hoger is. Dan kan dat mijn pijnlijke tepels verklaren want dan komt het door de eisprong. Maar dat ik natuurlijk maar afwachten of dat zo is.
Goede morgen dames, Hier mijn temp iets gezakt, maar ziet er nog redelijk uit... Nog steeds geen duivels op bezoek dus blijf hoop houden... Krijg vandaag de testen van de site binnen dus wil morgen denk ik gaan testen als ik dan nog niet ongi ben... (nog een dagje geduld opbrengen dames ) Dikke kus