Ik wacht nog even een paar dagen met het in het ik ben zwanger topic zetten. weet niet waarom, het is nog zo pril allemaal. vind het nog een beetje eng om het van de daken te schreeuwen.
Je moet doen waar jij je prettig bij voelt. En het scheelt misschien ook wel als je je mannetje straks hebt gesproken!
Ja,dat denk ik ook wel dat dat scheelt. zal blij zijn als ik m aan de telefoon gehad heb. Wel jammer dat ie pas over een week weer komt.
@SAnn: ik kijk eventjes in het Maart-topic en ik hoop al nergens meer op (zo weinig roze de laatste tijd). Maar jij flikt het m! VAN HARTE MEID! Enneh... gewoon van de daken afschreeuwen wanneer je daar wel behoefte aan krijgt, want zwanger is zwanger en of je nou 4 weken bent of 8 of 38, maakt geen verschil!
ik had maandag mijn nod......test negatief. maar ben nog niet ongi geworden, heb nergens last van. als ik zaterdag nog niet ongi ben geworden ga ik weer een test doen.
@ Sann nogmaals gefeliciteerd meis Hier draait het op volle toeren de lijst zit er trouwens ook erg suf uit weinig rose dus dames die nog niet rood zijn doe je best
He wat super, Sann! Gefeliciteerd! Voor de wachtenden: ik hoop dat er zich nog meer roze onder jullie bevindt! Veel succes.
Vanochtend helder rood bloed, dus ze zijn er Precies op de 26e dag, lijk wel een machine hahahahaha Nou op naar ronde twee: here we come! Ben blij dat ik een vrij korte cycles heb en altijd maar 2/3 dagen ongi. Kunnen we snel weer aan de klus!