Mijn temp is zo wisselend. De ene dag is het 35.4 en een dag later 36.5. Het gaat nu pas sinds 3 dagen geleidelijk omhoog. Van de 36.4 zit ik nu op de 36.8, maar wat houd dat nu allemaal in?
ik zit ook laag nu steeds iets te schommelen maar als ik het goed begreep gaat die omhoog na je eisprong en dna blijft die hoog gata die omlaag wordt je vaak ongi
Ik snap weinig van mijn cyclus... niet zo zeer van het tempen. Na 2 positieve ovutesten geeft ff nog steeds geen eisprong aan... Ik wordt er helemaal gek van... Inmiddels is het vandaag al dag 44
Het ook elke keer last van veel afscheiding, meer dan normaal. Een cyclus is inderdaad moeilijk te begrijpen.
zwangeren gefeliciteerd mensen die ongi zijn geworden klote zeg .. wachters,, succes nog even ik gaat nu lekker een ijsje halen he bik trek in hihi
jeetje hebben wij weer wonen tegen over een honkbalclub slaan ze net het raam van de auto in! buren wonen hier al jaren en daar is nog nooit iets gebeurt en dan ga je ff vragen hoe en wat zegt er zo'n ventje tegen ons beter op u ruit als op mijn hoofd nou ja zeg wilde alleen maar even wat weten voor de verzekering!