hoi hoi Poe hee, we houden het wel spannend hè, die laatste dagen van maart. Een paar toch nog ongi geworden en een stel negatieve testers.. Mensen om mij heen zijn allemaal bijna overtuigd dat ik zwanger ben, aangezien ik nu op dag 35 zit. Maar ik denk van niet hoor. Misschien dat ik een cyclus heb overgeslagen. 'k Heb ook nergens last van, geen krampen, geen zere boobies, niet misselijk. Dat zijn toch meestal wel de symptomen toch?
Hey mausje, je bent niet de enige... hier ook misselijk met vlagen... En idd marieke, we houden het erg spannend hier
Precies, een klein beetje spanning de laatste paar dagen van maart kan best!!! Misschien kleuren wij het wel weer roze!!! Ik kreeg gisteren ookal de vraag of ik misschien zwanger was, ik zag er de laatste tijd zo anders uit (volgens een collega, die zelf ook al een paar maand zwanger is). Joyce: de misselijkheid hier houdt de hele tijd aan nu, maar dan idd met vlagen erger of minder, bleh...
Ja dat heb ik dus ook... ik gooi het er maar op dat het van de zenuwen is... ik hoor morgen wel aan de dokter hoe en wat... had gelukkig al een afspraak gemaakt voor mijn schouder dus kan nu mooi alles tegelijk doen hihi
Bij mij ook nog steeds niet. Alhoewel ik wel het idee heb dat mn ei toch 2 dagen later is geweest. En ook dan zouden we nog op tijd zijn geweest, hihi
Meiden, ik zal nog eens even wat roze hier rondstrooien! 't Is toch wel de bedoeling dat die negatieve testen positief worden en dat jullie ons gezelschap komen houden bij de december mama's! Die misselijkheid had ik ook, zo na de innesteling denk ik. Nu wordt het weer (even?) wat minder. Jeukende (.)(.) had ik ook. Ik duim voor jullie. Bij April zijn al weer genoeg mensen hoor!
Thanks meid... ja zou wel leuk zijn als we bij de december mama's terecht kunnen... We geven de hoop nog niet op...