Ik werk bij de overheid van lnv. Ja, nu krijg je die opmerkingen over ambtenaren, hahaha! Ben er al aan gewend!. Heb zelfs een hele goede tegenspreuk: beledigen van een ambtenaar in functie is een boet van 500,-, haha! Het is hier bij mij druk in vlagen, en vandaag had ik een rustig dagje, dus dan zoek ik mn afleiding. En die vind ik hier! En idd, het is heel mooi dat we zo met elkaar meeleven! Soort van lotgenoten, zeg maar!
hi, ik heb net ook weer de tampontest gedaan en zo schoon als hij vanmorgen nog was helaas nu niet meer dus ik ga helaas deze week ook weer voor de bijl ben best wel verdrietig, eigenlijk wordt ik er neit goed va nmaar wat doe je er aan op naar ronde 10 helaas helaas.
tja dat doe ik ook wel maar het is soms wel hard. en ik ben nog niet helemaal ongi maar als er bruine slijm verschijnt betekend dat meestal wel het begin van iets wat we allemaal neit willen toch
Dat is waar. Nou, ik ga afsluiten. Ik hou dit forum van het weekend nog wel in de gaten. Fijn weekend alvast!
@ Rodean: Balen zeg.. @ Marieke1610: je naamgenootje gaat ook volgende week weer testen als het nog nodig mocht zijn... Maar ik hoop het te rekken tot Pasen..
Oh balen voor de meiden waar de ongi is doorgezet......... Hier nog steeds geen bloed.......en ja, dan houd je een beetje moed. Maar ja, probeer reeel te blijven, dan valt 't waars. wat mee.
kijk aan altijd leuk naamgenootjes zat naar je cyclussen te kijken...balen dat t zo onregelmatig is he! weet je nooit hoe je je banner nu moet aanhouden..ik vond t al lastig omdat ik t voor mezelf nu 4 keer heb bijgehouden en t bij mij opzicht tussen de 27 tot 31 (laatste keer) dagen ligt. ze zeggen dat je dan de langste moet aanhouden maar dan klopt t volgens mij ook niet altijd...dan kan je dus alsnog te vroeg of te laat zijn...heb m nu maar op 29 gezet, precies ertussen in dus ach ja kunnen toch niet meer doen dan afwachten! hopelijk testen we volgende week allebei posi! liefs marieke
Ja, zeer wisselende cyclussen, ik heb hem ook maar in het midden gezet: 25 dagen, maar uitgaande van de langste: 33, ben ik ook al weer 3 dagen overtijd. Ik had op dag 18 wel een dag of 4 heel licht bruin verlies, en twee vegen helder, maar de gyn zei dat dat geen menstruatie was, dus dat ik die niet mag tellen.
ik heb maanden een cycles van 28 dagen gehad maar vorige maand ineens 30 dagen en als het doorgaat zetten dan nu weer 27 dagen dus ik ben ook niet meer helemaal steady, zo het ook nog zo kunnen zijn dat het bij bruin verlies blijft of denken jullie dat het gewoon mis is ik blijf nog een beetje hoop houden! als jullie begrijpen. ik gebruik ovu testen en zie altijd mijn eisprong dus aan het klussen kan het niet liggen.
Hallo allemaal! Twee dagen ben ik erg druk geweest dus ben ik hier niet langs geweest... Nu weer even wel. Ik heb eergisteren een test gedaan en die was negatief. Ik heb inmiddels het aantal cyclusdagen van de laatste maanden op een rijtje gezet en heb m'n cyclusbanner bijgesteld. Die stond ingesteld op een cyclus van 29 dagen terwijl ik ook wel eens een cyclus van 31 dg. heb gehad. Ik heb nu wel telkens pijn in m'n rug en het rommelt in m'n maag... Ongi komt er dus waarschijnlijk snel aan. Eigenlijk hoop ik het ook want die onzekerheid is niks! Wat super dat we er inmiddels een zwangere bij hebben! Sann, gefeliciteerd! Heel veel geluk toegewenst! Andere meiden die ongi werden: balen... Veel succes toegewenst in de volgende ronde en blijf hoop houden!
hey dames ik ben ook weer thuis ben net klaar met werken moet maandag en dinsdag weer en de rest van volgende week heb ik vrij Melig we gaan zo meteen eten en om half 8 komt die hypotheekqadviseur.......ben zo benieuwd.........weet niet hoe lang dat gaat duren hoop dat hij voor 22uur weg is moet morgen weer een lange dag Melig xxx hier nog nieuws?
Lief van jullie dames om te zien dat er nog zo veel mee leven met me (ons) Is andersom hetzelfde hoor dames! Hoop eigenlijk stiekem dat de dokter morgen een bloedtest laat doen... maja dat is afwachten geblazen... Zodra ik terug ben laat ik iig iets weten van me... Dikke kus een misselijke Joyce