hi, hier nog geen ongi te bekennen wel ontzettende buikpijn heb ik al met vlagen sinds vorig weekend dus het blijft afwachten, gister negatief gestest met 6 dagen voor nod test. ik hou jullie op de hoogte
Ik kan het bijna niet geloven, maar er staat een roze stip in mijn zwangerschapstest, dat wil volgens mij zeggen dat ik ZWANGER ben! ik ben zo van m'n padje, dat willen jullie niet geloven. Ik geloof het ook echt niet, ga er dadelijk nog maar eentje doen......
ben gelijk helemaal hyper nu er nog niets te bekkennen is heb eigenlijk met mannetje afgesproken om tot na het weekend te wachten omdat ik het ook wel eens op zaterdag ben geworden maar weet niet of ik zo lang kan wachten!
Gefeliciteerd, hoop dat bij mij er hetzelfde uitkomt! Ik heb afgesproken om tot morgen te wachten. Er is geen enkel iets dat wijst dat ik ongi ga worden. Wel wat krampjes, maar die zijn anders dan anders... En met mij zitten nog een aantal te wachten en in spanning de dagen te tellen en te hopen dat ze niet ongi worden?
Nou meiden hier is het toch ook weer spannend hoor. heb een test gedaan van midstream die kleintjes waar in het hartje een streepje moet komen als je zwanger bent en wat denk je er staat een licht streepje in Ik durf nog niet te juichen want ben bang voor weer een teleurstelling.Morgenochtend doe ik weer een test en hoop dan meer duidelijkheid te hebben. het zou zo geweldig zijn na onze miskraam weer gelijk zwanger [-o< [-o< [-o< [-o<
Spannend meis *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM* *DUIM*
Elsa gefeliciteerd! Gezellig, weer een december mama! Noesje, oooh dat zou geweldig zijn! Ik zal ook voor je duimen! [-o<